Fun Taipei Hostel @ Shilin Night Market

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Fun Taipei @ Shilin Night Market ligt op minder dan 1 minuut lopen van de Shilin Night Market en het metrostation Jiantan, uitgang #1 op de rode lijn.

U zult verrast zijn door de ideale ligging. Het ligt in het hart van de stad Taipei en gemakkelijk om alle beroemde plekken in de stad Taipei te bereiken, zoals het Yangmingshan National Park, het National Palace Museum, Beitou Hot Spring Resorts, Ximending, de Longshan-tempel, de Chiang Kai-Shek Memorial Hall, Danshu, Taipei 101 We bevinden ons vlak boven de avondmarkt, u zult nooit honger hebben. Geniet elke avond van talloze Taiwanese avondmarktgerechten.

Fun Taipei @ Shilin Night Market is een schone, comfortabele en gezellige plek om te verblijven tijdens uw korte of lange vakantie. Geen uitsluiting of avondklok, uw vakantie zal leuk en dynamisch zijn in ons hostel.

(Maandelijkse huur 30 dagen plus of jaarlijkse huur) (月租或年租)

---------------------------------------------- ---------------------------------------------- ---------------------------------------------- ----------------------------
Belangrijke mededeling:

** Onze accommodatie vereist een minimumverblijf van 30 nachten.
* GEEN bord buiten.

* Stuur ons een e-mail als u geen persoonlijke bevestigingsmail met details en kaart ontvangt na die van het boekingssysteem nadat uw boeking binnen twee dagen is voltooid. Met de e-mail kunt u ons gemakkelijk vinden.

*Er is geen 24-uurs receptie.

*Houd er rekening mee dat u een geldig internationaal paspoort nodig heeft om in te kunnen checken.
De inchecktijd is 14.00 uur.
Uitchecktijd is 12.00 uur, vóór 12.00 uur
Inchecken op afspraak dient tussen 14.00 uur te gebeuren. tot 21.00 uur
Service alleen voor reizigers die vooraf reserveren.

*Een geldig internationaal paspoort is strikt vereist om te tonen bij het inchecken.

*Alleen als u in het Engels Nieuwjaar verblijft, wordt het totaalbedrag vooraf opgevraagd. Bij annulering binnen 7 dagen worden de volledige kosten in rekening gebracht.

*Het verschuldigde saldo kan bij aankomst alleen contant (TWD) worden betaald. Wij accepteren geen persoonlijke cheques en creditcards. Er zijn niet veel particuliere wisselkantoren in Taipei, u kunt geld wisselen op de luchthaven (24 uur) of bij de bank (ma-vr van 9.00 tot 15.00 uur).

* Stuur ons een e-mail als u binnen twee dagen geen persoonlijke bevestigingsmail met details en kaart van ons hostel heeft ontvangen.

*Wij behouden ons het recht voor als u zich niet aan de regels houdt, inclusief de gevraagde minimumnachten, uw boeking wordt geannuleerd en er annuleringskosten in rekening worden gebracht. De reserveringsservicekosten en de aanbetaling zijn niet-restitueerbaar en niet-vervangbaar.

Hoogtepunten van het hostel:
*LIFT
* Supermarkt (24 uur open), voetmassage (24 uur open) net beneden.
*KFC, Starbucks blokkeert gewoon.
*Bioscoop, bowlingbaan, biljartkamer, fitnessruimte, zwembad, 24-uurs supermarkt, 24-uurs restaurant en fruitwinkel op slechts een steenworp afstand.
*Reisinformatiecentrum geopend van 9.00 tot 21.00 uur bij uitgang #1 Jiantan Station.
* Bushalte voor Taoyuan en Keelung vlakbij uitgang nr. 1 en 2 Jiantan Station.
*GRATIS drinkwater.
*GRATIS shampoo, douchegel, wasmiddel, WiFi, adapter, pantoffel, haardroger.
*Wasmachine en droger met muntsysteem zijn beschikbaar.
*Tourservice (tegen betaling / vooraf per e-mail op de hoogte stellen)
*Luchthaventransfers kunnen geregeld worden. (tegen betaling)
*Korting voor langdurig verblijf!
*Bagage die de dienst verlaat.
* Maandelijkse en jaarlijkse huur
*Verwarming
*Handdoeken huren
*Werk & Verblijf

Vanaf het MRT-station Jiantan kunt u gaan

5 minuten naar:
Taipei Children's Amusement Park (Jiantan Station), Chiang Kai-Shek Residence (Shilin Station), Carrefour (Zhishan Station), SOGO warenhuis met DIN TAI FUNG binnen (Zhishan Station), Taipei Fine Arts Museum (Yuanshan Station), Taipei Confucius Temple (Yuanshan Station), Triangle Bar in Expo Park (Yuanshan Station), bushalte van Yangmingshan National Park/National Palace Museum/Keelung (Jiantan Station), bushalte voor miramar reuzenrad (Jiantan Station).

10 minuten naar:
Warenhuis Shin Kong Mitsukoshi (hoofdstation Zhongshan en Taipei), treinstation van Taipei (hoofdstation van Taipei), hogesnelheidstreinstation van Taiwan (hoofdstation van Taipei), busstation van Taipei (hoofdstation van Taipei), Taoyuan Metro (hoofdstation van Taipei), Museum voor Hedendaagse Kunst Taipei (Zhongshan Station), Dadaocheng (Shuanglian of Beimen Station), Xiangtian-tempel (Xiangtian-tempelstation).

15 minuten naar:
Beitou Hot Spring Resorts (Xinbeitou Station), winkelgebied Ximending (Ximen Station), kantoor van de president R.O.C. (Xiaonanmen Station), Chiang Kai-Shek Memorial Hall (Chiang Kai-Shek Memorial Hall Station), Guanghua Electric Mall (Zhongxiao Xinsheng Station), Huashan1914 (Zhongxiao Xinsheng Station), Daan Forest Park (Daan Park Station), Dongmen-markt (Dongmen Station), Taipei Jade en Bloemenmarkt (Daan Park Station).

20 minuten naar:
Danshui River district (Danshui Station), Longshan Temple (Longshan Temple Station), OMNI Club (Zhongxiao Dunhua Station), bushalte voor Jiufen (Zhongxiao Fuxing Station), Elektro Club (Taipei 101 Station), Taipei 101 (Taipei 101 Station), Taipei World Trade Center (station Taipei 101), Elephant Mountain (station Xiangshan), Taipei Arena Ice Land (station Nanjing E. Rd.), SongShan Airport (station SongShan Airport).

35 minuten naar:
Bushalte voor Wulai (Xiaobitan Station), Taipei Zoo (Taipei Zoo Station).

Shilin Night Market is de grootste avondmarkt van Taiwan en een plek die je moet bezoeken! In dit grote gebied vind je voedselverkopers, kleine eetgelegenheden en bekende online winkels die andere non-foodartikelen verkopen. Naast de foodcourt zijn de zijstraten en steegjes bezaaid met winkelpuien en kraampjes langs de weg. Het is 365 dagen per jaar geopend.

Huisregels:
1.Alleen buiten roken.
2. Huisdieren zijn niet toegestaan.
3. Houd de kamer schoon.
4. Bij verlies of beschadiging van de sleutelkaart wordt een boete van NTD300 opgelegd.
5. Al onze faciliteiten zijn op gedeelde basis en meenemen is niet toegestaan.
6. Onze zorg voor het milieu - Doe het licht en de airconditioning uit als u de kamer verlaat.

Welkom bij Fun Taipei!

(Maandelijkse huur 30 dagen plus of jaarlijkse huur) (月租或年租) (Auto-translated from original language)

• Key Card Toegang

• Luchthaventransfers
    • Tours / Reisdesk
    • Snel in-/uitchecken
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Thee-en koffievoorzieningen

• DVD's