Frienz Backpackers Accommodation Auckland

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

7.8
Uitstekende zuiverheid

Fris, stijlvol en schoon! Frienz.com Backpackers Accommodation biedt gratis desktopinternet en gratis kluisjes in de kamers.

In feite hebben we alle faciliteiten die u nodig heeft op een zeer centrale locatie in de stad in het hart van Auckland.

We hebben nachtelijke activiteiten. Zondag is voor nieuwe films en popcorn, maandag is pokeravond. Op woensdag is er gratis ijs en op vrijdag is er onze gratis BBQ (afhankelijk van het weer en alleen in de zomer).

Hier bij Frienz kunnen we in al uw behoeften voor backpackers voorzien. Of u nu een rustige nacht wilt doorbrengen om bij te praten met vrienden en andere reizigers of de stad in wilt trekken om het nachtleven van Auckland te proeven, onze uitgebreide faciliteiten zorgen ervoor dat u toegang heeft tot alles wat u wilt, zonder dat u een stap naar buiten hoeft te zetten.

De faciliteiten van ons moderne en funky hostel omvatten gratis dagelijkse bagage-opslag (niet voor de lange termijn), tv met meer dan 50 Sky-kanalen, een rokersbinnenplaats in het gebouw en ons dakterras op de bovenste verdieping, met een geweldig uitzicht over de stad. Auckland.

Let op: als u laat wilt inchecken, laat ons dan uw aankomsttijd weten. Wij zijn geopend van 9.00 uur tot 23.00 uur.

Frienz is een internationaal hostel voor reizigers; Om in te checken moet u over een geldig internationaal paspoort beschikken en 18 jaar of ouder zijn.

Annuleringsbeleid: niet-restitueerbaar. Bij annulering wordt de gast de totaalprijs in rekening gebracht.

Aarzel niet om ons te contacteren voor eventuele vragen. (Auto-translated from original language)

7.8

Schoon en voldoende faciliteiten
Mannelijk, 25-30
7.4
27-6-2018
The beds are really uncomfortable and the place isn’t really isolated which makes it really cold in winter. The place is full of signs and warnings which makes the atmosphere a little less nice. The location is really good though and the staff was alright!

• Lift

• Faxdienst
    • Tours / Reisdesk
    • 24-uren beveiliging
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten

Meer hostels in Auckland