Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

7.7
zeer goed
Schitterende locatie
Uitstekende zuiverheid

Welkom in Vilnius en welkom bij Fortuna Hostel!
Of u nu met de bus of de trein komt, u heeft nog geen tien minuten lopen van waar wij op u wachten. Van het hostel naar de prachtige Dawn Gate (oude stadspoorten) is het een korte wandeling.

We hebben zowel privékamers als slaapzalen. Kom alleen of als stel of als deel van een groep en je bent van harte welkom. U kunt uw eigen maaltijden bereiden, voor uzelf of voor nieuwe vrienden die u net heeft ontmoet. Ga op het balkon zitten en geniet van gratis thee of koffie terwijl u de treinen voor u voorbij ziet rijden. Na een geweldige dag Vilnius te hebben verkend, kunt u hier rondhangen en kaarten, schaken, dammen en backgammon spelen.

Al het personeel spreekt Engels en beantwoordt graag uw vragen. We houden allemaal van Vilnius en wijzen je graag in de goede richting, wat je ook wilt zien of doen. Ongetwijfeld zullen jij en de andere gasten uiteindelijk nieuwe vriendschappen sluiten, waarvan sommige lang zullen duren. Het personeel geeft u graag advies en suggesties met betrekking tot visa en doorlopende tickets naar andere steden en landen. Wij zijn hier om ervoor te zorgen dat u de best mogelijke tijd heeft. Met een volledige keuken, gratis kluisjes en gratis parkeergelegenheid doen we ons best om ervoor te zorgen dat u goede herinneringen aan uw bezoek aan Vilnius mee naar huis neemt. (Auto-translated from original language)

7.7
    7.6

8.0
Uitstekend
24-4-2017
Heel goed voor overnachting van 1 nacht. Álles ligt in de handbereik. (Busstation, treinstation, supermarkt).
Mannelijk, 41+
6.6
Goed
20-11-2016
Beetje in een shady plek, veel Russen, geen kluisjes en weinig sfeer. Wel aardig personeel en veel gemeenschappelijke ruimtes. Voor een laatste nachtje om ' ochtends de vroege bus te pakken, prima.
Mannelijk, 25-30
4.9
Klassement
22-12-2023
Security: Lockers for the people, this is the first time I don’t have a locker to put my staff. Facility: The building needs an updating. It looks very old and looks more like a place for homeless than a place for travelers. Cleanliness: The pillows are very old and smell bad. The showers needs to be clean.
Man Group, 31-40

• Gratis parkeergelegenheid