Flying Pig Beach Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

* Gelegen 35 km buiten Amsterdam aan het strand van Noordwijk *
Combineer je stedentrip met een verblijf in ons partyhostel aan het strand en krijg het beste van twee werelden.

Geniet van onze beachy party sfeer en ontdek wat meer van Nederland!
Met het openbaar vervoer kun je gemakkelijk de binnenstad in en uit.

Het belangrijkste gedeelte van het Beach hostel is 'de bar', hier gebeurt het allemaal. De uitnodigende sfeer gecreëerd door onze enthousiaste medewerkers is ideaal om nieuwe vrienden te maken. Je bent altijd welkom om aan te schuiven voor een huisgemaakt diner en met de muziek die we spelen, alles behalve mainstream, zijn feesten onvermijdelijk.
Als een echte Flying Pig hebben we ook een mooie 'chill out stage' met comfortabele vloerkleden en kussens en een aanzienlijke boekencollectie voor iedereen om te lezen en te ruilen.

De stad Noordwijk is centraal gelegen in Nederland, dus als je klaar bent om iets meer te verkennen dan alleen Amsterdam, dan is The Flying Pig Beach Hostel de juiste plek voor jou.
We zijn dicht bij Leiden (studentenstad met de oudste architectuur van Nederland) Rotterdam (stad met de meest nieuwe architectuur van Nederland) den Haag, Haarlem en Amsterdam

The Beach Hostel is ook de plek waar je moet zijn als je van het volgende houdt: ..

Surfen, kiteboarden, bodyboarden, skateboarden, paardrijden, mountainbiken en normaal fietsen, 13 km gouden zandstranden, zwemmen, beachvolleybal, gekke feesten, BBQ's, duinen, bossen en bloemenvelden, zonsondergangen, zand tussen je tenen, billen rond, skinny dippen, gratis internet en goedkoop bier.

Het leven is een strand

HOTELVOORWAARDEN

Algemene voorwaarden van het Flying Pig Beach Hostel.

HUISREGELS
We hebben een vrij relaxte sfeer in de Flying Pig Hostels met rookruimtes en gedeelde slaapzalen. Als je jong van hart bent, zul je zeker genieten van wat we bieden. Om onze gekoelde atmosfeer te behouden, staan ??we echter niet toe:
. Iedereen onder de 12 jaar of jonger. Alle gasten van 13 tot 17 jaar moeten te allen tijde worden vergezeld door iemand van 21 jaar of ouder. Als u 40 jaar of ouder bent, moet u een privékamer boeken.
. Mensen die op zoek zijn naar lokale werkmogelijkheden.
. Vrijgezellenfeesten / Vrijgezellenfeesten
. Groepen voetbalfans in de stad voor internationale of nationale wedstrijden
. Huisdieren
Een boeking voor meer dan 9 personen wordt beschouwd als een groepsboeking en kan niet worden geboekt via onze externe boekingsagenten. Dit dient te gebeuren via onze eigen website.

Lees bovenstaande goed door! In het geval van een valse boeking is er geen check-in en geen restitutie!

We doen er alles aan om u te ontvangen in de slaapzaal van uw keuze. Vanwege de aard van ons bedrijf is het echter mogelijk dat we u in een slaapzaal van een ander formaat moeten plaatsen. Hierdoor kan het te betalen saldo bij aankomst iets afwijken van wat op uw bevestiging staat vermeld.

Alle overnachtingen dienen bij aankomst te worden betaald.
Onze medewerkers doen altijd hun best om elke groep bij elkaar te houden in dezelfde ruimte. Meestal lukt dit, maar houd er rekening mee dat we een erg druk hostel zijn, dus we kunnen nooit iets garanderen.

Reserveringen in het algemeen:

Reserveren kan alleen met een MasterCard of Visa creditcard. Maximaal verblijf is 7 dagen. Bij aankomst kunt u betalen met uw creditcard/bankpas of contant.

Alle boekingen die u maakt, worden in rekening gebracht. Zorg ervoor dat u boekt in het hostel van uw keuze (Downtown, Uptown of Beach) voor de data van uw keuze. Als je je verblijf in het eerste hostel waarvoor je hebt geboekt verlengt, zorg er dan voor dat je de boekingen bij de andere hostels annuleert. Als u niet annuleert bij de andere Flying Pig hostels, wordt uw creditcard belast als een no-show.

Annuleringen:
We hebben een annuleringsbeleid van drie dagen. Bij annulering minimaal 3 dagen van tevoren zijn er geen kosten aan verbonden. Als u annuleert binnen de 3 dagen voor aankomst, zijn de annuleringskosten gelijk aan de eerste nacht van het verblijf. Als u uw boeking echter binnen 24 uur na het maken van de reservering en vóór 12.00 uur op de dag van aankomst annuleert, kunt u dit gratis doen.
Elke annulering na 12.00 uur op de dag van aankomst wordt beschouwd als een no-show.
Een eventuele aanbetaling die aan een derde boekingskantoor is betaald, wordt niet terugbetaald door de Flying Pig Hostels.
Niet-restitueerbare reserveringen worden nooit terugbetaald

Houd er rekening mee dat als u een bed wilt verwijderen zonder 3 dagen van tevoren, de annuleringskosten voor de eerste nacht voor dat bed van toepassing zijn.
Uw boeking wordt geannuleerd wanneer u een persoonlijke e-mail ontvangt ter bevestiging van uw annulering. Indien u deze bevestiging niet ontvangt, is de opzegging niet verwerkt.

In het geval van een No Show:
Het volledige bedrag van de boeking wordt in rekening gebracht.

8.2
    9.4
    9.5

25-1-2024
If you like good vibes, Then this place is just for you. Every night there is something to do in the bar downstairs, And long walks on the beach are also no problem. Just take your shoes off and walk in the cold water, so benifitial for you. If you want to know more about the rescue during World War II with Hitler, There is a museum you can visit. The staff is very friendly and helpful, And they make sure you feel at home, safe and sound. 🧸
Mannelijk, 25-30
7.1
zeer goed
25-10-2023
Over de vriendelijkheid van het personeel en het schone sanitair niets te klagen. Maar minpuntjes zijn er ook: in de kamer stond de cv veel te hoog. We mochten konden hem niet zelf bijstellen. Het was daardoor ontzettend warm en benauwd, ook 's nachts. Het raam kon maar op een kier open voor wat frisse lucht. Het ontbijt was matig, de koffie lauw, het brood niet vers.
Echtpaar, 41+
9.4
12-4-2022
Ontzettend leuke verrassende inrichting. alles heerlijk vrijblijvend. Kamer was prima. Het ontbijt was ook prima verzorgd.
Mannelijk, 41+

• Key Card Toegang