Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekende zuiverheid

Het Fluxus hostel ligt in het hart van het stadscentrum. Het ligt op korte loopafstand (minder dan 5 minuten) van alle belangrijke toeristische attracties, waaronder het parlement, warenhuizen en tal van andere winkels, banken, het culturele en congrescentrum Cankarjev Dom, het operagebouw, verschillende theaters, galerieën, musea en bars.

Fluxus ligt ook dicht bij de beste nachtclubs (Cirkus, Metelkova mesto, K4), evenals de beroemde Drie Bruggen, de oude stad, de rivier de Ljubljanica, het kasteel...

In de buurt vindt u ook allerlei restaurants (Sloveens, Italiaans, Mexicaans, Grieks, Thais, Indiaas, Servisch).

Wij zijn gevestigd in het stadscentrum, de omgeving is veilig en onze kamers zijn rustig.

Gratis handdoeken & beddengoed, koffie & thee, gratis internet & wifi en vooral airco om je lekker te laten slapen tijdens warme zomernachten.
Geen uitsluiting, geen avondklok.
Toeristenbelasting € 3,13 per nacht is niet bij de prijs inbegrepen.

De receptie is geopend tot 14.00 uur. Alle gasten krijgen toegangscodes waarmee u op elk gewenst moment het hostel kunt betreden.

Annuleringsbeleid:
Volgens de annuleringsvoorwaarden wordt er een pre-autorisatie op uw kaart uitgevoerd voor de eerste nacht. Indien geweigerd, verzoeken wij u de kaartgegevens bij te werken, anders annuleren wij de reservering. Als u ons een goede reden stuurt waarom uw kaart wordt geweigerd, houden wij uw reservering uiteraard up-to-date.

Wij zijn huisdiervriendelijk! (Auto-translated from original language)

8.7
    7.5

6.6
Goed
03-3-2024
A super nice location! You have to be lucky with the other people in the hostel tho. There is zero privacy as you have to go through both rooms to the ONE shower all 14 of you share. Also one toilet. There are no curtains for the beds or the windows. And everytime your bunkmate turns in their sleep the whole thing shifts. I checked myself in which was fine, and the girl at the desk the next morning was nice. Didn’t see alot of her. Overall I don’t know if I would come back. Cheap tho!
8.9
27-8-2023
Erg leuk hostel, alle bedden staan bij elkaar waardoor privacy in het geding is en badkamer en toilet zijn ondermaats voor het aantal personen.
Mannelijk, 18-24
24-7-2023
Erg schattig, klein hostel. Enige nadeel is dat de prive kamer naast de keuken zit wat zorgt voor best wat overlast..
Vrouwelijke Group, 18-24

• Handdoeken inbegrepen