Flamingo Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.7
Perfecte zuiverheid

Ons hostel is absoluut een aanrader voor toeristen van alle leeftijden die willen genieten van de schoonheid van Krakau en een goede nachtrust willen na een drukke dag sightseeing.

In Krakau kan niets je tegenhouden! Deze magische stad biedt talloze fantastische attracties. Ons hostel ligt in het hart van Krakau, op slechts 1 minuut lopen van de Grote Markt, op 5 minuten van het Wawel-kasteel en de beste traditionele Poolse restaurants, maar toch dichtbij andere toeristische attracties in de omgeving van de stad! Klinkt geweldig, nietwaar?

Hostel Flamingo 'is geboren' in 2007. Sindsdien proberen we nog steeds ons aanbod uit te breiden om ons zo comfortabel mogelijk te voelen. Onze medewerkers doen hun best om u zich thuis te laten voelen!

Onze receptie is 24 uur per dag geopend. U ontvangt alle basisinformatie van ons vriendelijke personeel: ons hostel, restaurants, evenementen, belangrijke plaatsen om te bezoeken enz. U kunt bijvoorbeeld ook een aantal spannende en onvergetelijke tours bij ons boeken; Auschwitz, rondleiding door de zoutmijn en uitstapjes naar het prachtige bergstadje Zakopane.

In ons hostel vindt u gratis beddengoed, handdoeken, bagageopslag, internet en kaarten.

Kom naar Flamingo Hostel! Bekijk ons ​​op facebook

Ik hoop dat we elkaar snel zien!

Houd er rekening mee dat vrijgezellenfeesten niet officieel worden geaccepteerd in dit hostel. Als u het wilt boeken, neem dan vóór het boeken contact op met de hostelmanager om akkoord te gaan met de voorwaarden. Als u dit niet doet, kan uw vrijgezellenfeest worden geannuleerd en gaat uw aanbetaling verloren. (Auto-translated from original language)

9.7

4.0
Klassement
28-6-2019
Sliepen op een andere locatie iets verderop. Erg gehorig vanwege club/café onder de accommodatie. Slecht bed, badkamer ouderwets en ruikt muf. Geen ventilatie. Wasgoed van andere kamers werd bij ons voor de deur verzameld. Oordopjes nodig anders slaap je niet. Foto’s lijken niet op hoe het werkelijk is.
3.7
Klassement
03-9-2017
Bij het inchecken kregen we te horen dat onze 2pers. kamer op een andere locatie was, zo'n vijf minuten vanaf de receptie. Dat was niet zo'n probleem maar het was ontzettend slecht aangeven, je moet drie lange trappen op en het stinkt in de kleine gang. Daarnaast was de kamer erg klein en heel oubollig. Het bed was ontzettend slecht en de kamer leek echt in niets op de mooie foto's op de site. Het voelde onveilig aan en de douches waren koud. Daarnaast konden we de buren letterlijk verstaan..
Mannelijk, 18-24
9.1
19-8-2016
The pubcrawl if fun, but its not so good for a clean hostel.
Mannelijk, 18-24

• Strijkijzer / strijkplank
    • Brandkast

• Luchthaventransfers
    • Tours / Reisdesk
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Thee-en koffievoorzieningen

Awards