Feung Nakorn Balcony Rooms and Cafe

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Welkom in een aangenaam toevluchtsoord in het hart van het oude Bangkok. De beste erfgoedhalte waar u het oude Bangkok op loopafstand kunt herontdekken.
Feung Nakorn-balkon gelegen aan Fuang Nakhon Road, een van de eerste drie wegen in Bangkok. Van vroeger tot vandaag is deze charmante, klassieke Bangkok-weg onveranderd gebleven, perfect voor reizigers die op zoek zijn naar een nostalgische ervaring in het oude Bangkok. We zijn slechts een paar stappen verwijderd van vele belangrijke historische bezienswaardigheden, het Grand Palace (15 minuten lopen), Wat Pho-liggende Boeddha (10 minuten lopen) en Wat Arun (tempel van de dageraad).
Onze accommodaties
Het gebouw met 4 verdiepingen, dat is omgebouwd van een plaatselijke basisschool, heeft veel van zijn klassieke structuur en ontwerp behouden. Hier vindt u een hoofdlobby, een gezellig openluchtrestaurant, de vredige buitentuin en de chill-outbar bij een levendige koivijver. Hier bieden wij verschillende kamertypes aan die aan al uw behoeften voldoen.
Onze diensten
- 24-uurs receptie en 24-uurs bewakers
- Authentiek Thais restaurant & Drinks bar (vers geperst sap, cocktails en frisdrank) 11.00 – 21.00 uur
- Coffeeshop 07.00 – 16.00 uur
- Gratis Wi-Fi-hotspots in alle ruimtes
** Gratis gebruik van wasmachine op de 4e verdieping
** Gratis bagageopslag en doucheruimte voor het inchecken en na het uitchecken**
** Gratis printen van tickets voor uw instapkaart
- Gratis wandelkaart van het gebied en stadsplattegrond van Bangkok
- Dagelijkse schoonmaak (Auto-translated from original language)

• Handdoeken inbegrepen

• Boekenruil