Safestay Barcelona Passeig de Gràcia

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

7.8
zeer goed
Zeer goede zuiverheid

Hostelworld zegt

Safestay Barcelona Passeig de Gracia is surrounded by the beautiful architecture of Passeig de Gracia, including Gaudi's Casa Batllo and La Pedrera. It's also near Plaza de Catalunya and just 20 minutes on foot from Plaza Reial. Hostelworld travellers tell us the lounge area has a good bar and "is the perfect place to meet people and socialise". We like their free daily walking tours and party tours. The nearest metro station is Passeig de Gracia.

Het hostel ligt op slechts een steenworp afstand van Plaza Catalunya en Las Ramblas, in de meest elegante straat en de beste architectonische wandeling van de stad: de Passeig de Gracia.
We bieden een fantastisch uitzicht over de beroemdste gebouwen en gebieden van Barcelona. Alles bij elkaar is dit een van de meest spectaculaire hostels van Europa.
We hebben kamers variërend van eenpersoons- en tweepersoonskamers tot slaapzalen. De meeste kamers hebben een eigen badkamer.
Er is een grote bar en een gemeenschappelijke ruimte waar je heel veel mensen kunt ontmoeten. Wij bieden gratis breedbandinternet in de gemeenschappelijke ruimtes en snel internet (Premium) in alle kamers. Het ontbijt is tegen een toeslag beschikbaar en bestaat uit koffie, thee, melk, sap, ontbijtgranen, brood, ham en kaas, croissants, nutella, fruit en toast.

Wij richten ons volledig op de internationale reiziger. Bij onze reizigersbalie kunt u allerlei tours en activiteiten boeken om gezellig bij te praten en de stad te ontdekken. Als u iets nodig heeft (informatie, assistentie, enz.) of als u een tour of activiteit in of rond Barcelona wilt boeken, hoeft u alleen maar contact op te nemen met onze medewerkers, die net als u reizigers zijn en u alle hulp en informatie zullen bieden.

Barcelona is de enige Europese hoofdstad met meer dan vier kilometer aan stranden waar u kunt genieten van de modernste voorzieningen. Deze stranden liggen niet ver van de historische bezienswaardigheden van Barcelona en hebben onze moderne en kosmopolitische stad opengesteld voor de zee.

Bij aankomst dient u een officieel identiteitsbewijs met foto te tonen. Toeristenbelasting is niet inbegrepen. Bij aankomst worden extra kosten in rekening gebracht

Personen jonger dan 18 jaar mogen alleen in privékamers of slaapzalen verblijven die geboekt zijn voor gebruik door één familie of groep personen, en kunnen geen slaapzalen delen met andere gasten. Mensen jonger dan 18 jaar moeten reizen met hun ouders of wettelijke voogd.

Beleid & voorwaarden:

Inchecken vanaf 15.00 uur.
Uitchecken vóór 11.00 uur.

Betaling bij aankomst uitsluitend met creditcard/debetkaart. Als u kiest voor een niet-restitueerbaar tarief, wordt dit op elk moment in rekening gebracht.

WAAROM BIJ ONS BLIJVEN?

- Het elektronische slot op de deur
- Wit linnen van hoge kwaliteit
- Buitenterras
- Individuele kluisjes
- Grote gemeenschappelijke ruimte
- Bagageruimte (extra kosten toegepast)
- Wasserij (extra kosten toegepast)
- Gratis wifi
- Minimaal 3 keer per week evenementen organiseren
- 24/7 receptie. Geen avondklok.
- Niet roken.

VOOR GROEPEN:
Houd er rekening mee dat er voor groepsreserveringen voor meer dan 10 personen afwijkende vooruitbetalingsvoorwaarden van toepassing kunnen zijn. Houd er rekening mee dat als er voor 10 personen wordt gereserveerd, het hostel het recht heeft om de vooruitbetaling van de kaart af te schrijven. Grote groepen (meer dan 30 personen) zijn afhankelijk van beschikbaarheid. De Hostel Manager behoudt zich het recht voor om, afhankelijk van de individuele situatie (beschikbaarheid, aantal nachten etc.) geen grote groepen te accepteren of de vooruitbetaling in rekening te brengen. Neem rechtstreeks contact op met de accommodatie voor meer informatie over groepsreserveringen.
Voor speciale verzoeken of voor meer informatie kunt u altijd rechtstreeks contact met ons opnemen!

HET BELANGRIJKSTE: We zijn altijd blij je bij ons te zien! :) (Auto-translated from original language)

7.8
    6.8

8.6
Uitstekend
29-9-2023
Tips: - nadruk op meebrengen van een slotje , met oog op de beveiliging van kastje - graag meer toiletten, apart van de doucheruimte - doucheruimte niet handig: propere kleren dienen op een bankje buiten de douche gelegd te worden. Anders worden ze nat. Op die manier zijn de persoonlijke spullen toegankelijk voor iedereen --> dit is niet ok. Sommige doucheruimtes kunnen niet afgesloten worden. - mogelijkheid om later dan 19u nog eten te bestellen Erg gezellige inrichting van het cafetaria!
Vrouwelijk, 41+
8.3
Uitstekend
27-8-2023
Ok hostel. Kinda weird you only have two toilets/showers for the whole floor… but it was alright
9.4
Fantastisch
22-5-2023
The staff are really nice, everything is clean, the location could not be better, i would go back if i am ever in Barcelona again.

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Key Card Toegang