Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Viajero Cartagena Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

De ommuurde stad van Cartagena is de trots van Colombia, hier vind je Viajero Cartagena. Gelegen in een uniek koloniaal huis in een kleurrijke straat vol bloemen, balkons en in de buurt van met natuur gevulde pleinen een paar blokken verderop.

Verblijf in gedeelde slaapzalen (sommige zijn alleen voor vrouwen) of, als je dat liever hebt, in privéslaapkamers. Begin uw dag zoals elke Colombiaan dat zou doen, genietend van een warme kop koffie met vers fruit en meer. Dwaal door de stad, ontdek geweldige restaurants in een relaxte stad, en onthoud: onze bar gaat om vier uur open en onze GRATIS DAGELIJKSE ACTIVITEITEN zoals salsa- en danslessen of livemuziek beginnen kort daarna! Doe mee en bereid je voor om te gaan dansen in authentieke Latino-clubs of in bars met elektronische muziek!

Welkom bij onze reizigersgemeenschap! Vergeet niet onze andere hostels in Colombia te bekijken: Medellin, Bogota, Cali, Salento, San Andres Island, Santa Marta en Tayrona; in Uruguay: Colonia, Montevideo en Pedrera; in Argentinië: Buenos Aires; in Mexico: Sayulita en in de VS: Miami

Viajero Cartagena Hostel.

HUISREGELS!

Inchecken: 15:00 - 23:00 uur
Uitchecken: vóór 11.00 uur

BELANGRIJK: We hebben onze capaciteit uitgebreid zodat jij en meer reizigers samen met ons van Cartagena kunnen genieten! We hebben een nieuw huis met meer kamers op slechts een steenworp afstand van het hoofdgebouw, waar alle gasten, zonder uitzondering, moeten in- en uitchecken.
Voor alle activiteiten en diensten, zoals ontbijt, restaurant of bar, moet u naar het hoofdgebouw gaan.

*Opmerking: we hebben een bagagekamer bij de receptie, u kunt uw persoonlijke spullen opslaan voor het geval u vóór de inchecktijd arriveert of na de uitchecktijd vertrekt.

*Belastingen: Colombiaanse staatsburgers en buitenlanders met een Colombiaanse ingezetenschap moeten belasting betalen (IVA): 19%. Deze belasting wordt niet vermeld op het definitieve tarief van de reservering.

*Alle gasten moeten 18 jaar of ouder zijn.

*Kleine huisdieren (tot 17 kilogram) zijn alleen toegestaan ​​in privékamers. Per kamer zijn maximaal 2 huisdieren toegestaan. Voor uw verblijf geldt een toeslag van 15 USD. Hulphonden of blindengeleidehonden zijn altijd toegestaan ​​in al onze verkooppunten en zijn gratis op voorwaarde dat de eigenaar een attest voorlegt waaruit blijkt dat hun hond een hulp- of geleidehond is. Bij het inchecken moet een kopie van het paspoort van het huisdier worden getoond. *Bij het inchecken dient u het aanvullende beleid over de verzorging van uw huisdier tijdens uw verblijf door te nemen.

*Annuleringsbeleid:
Tot 72 uur voor aankomst in het hostel.
Indien u de wijziging niet voor dit tijdstip doorgeeft of niet komt opdagen, zijn wij genoodzaakt de eerste nacht van uw reservering van uw creditcard af te schrijven.

Betaling bij aankomst contant, per creditcard of pinpas. (Deze accommodatie kan voor aankomst een pre-autorisatie op uw creditcard uitvoeren).

Het ontbijt is ALLEEN inbegrepen in de privékamers.

RNT#22078 (Auto-translated from original language)

9.3
    8.8

6.9
Goed
21-2-2024
Tsja, niet mijn hostel. Te groot en te massaal. Hostel is verder wel gewoon schoon, personeel vriendelijk en de bedden zijn goed, maar vind iets kleiners en persoonlijker leuker. Kan me wel voorstellen dat je hier, bijvoorbeeld aan het begin van je reis, wel makkelijk mensen ontmoet. Voor mij was Cartagena m’n laatste bestemming in Colombia.
Mannelijk, 31-40
9.4
05-2-2024
great stay, it was clean and met great people. andres was a very nice host and helpful. they need to get a pool table though! ;)
Mannelijk, 25-30
21-1-2024
Nice place to stay, very clean, helpful staff and good location. Would recommend. Andres and Laura were very helpful with extending my stay multiple times! :)
Mannelijk, 25-30

• Boekenruil