Echo Beach Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 11 dagen vooruit voor gratis annulering.

Zeer goede zuiverheid

Bij Echo Beach zijn we er trots op dat we een van de originele hostels in Koh Phangan, Thailand zijn, die al 11 jaar een thuis weg van huis-sfeer creëren. Een plek waar u zich welkom en verzorgd kunt voelen, zodat u een onvergetelijke tijd zult hebben. Echo biedt een breed scala aan activiteiten, pre-party's, volleybal, kaartspellen, gratis pooltafel, restaurant, bar, accommodatie aan het strand met uitzicht op de zonsondergang, loungeruimtes binnen en buiten, exclusieve feesttickets met een gratis taxi bij aankoop via de bar.

We bieden gemengde slaapzalen met 3, 6, 10 en 14 bedden en gedeelde badkamers met airconditioning, evenals tweepersoons-, tweepersoons- en driepersoonsprivékamers met gedeelde badkamers, evenals enkele luxe tweepersoonskamers die zijn voorzien van een eigen badkamer en een eigen balkon.

Echo Beach Hostel is gunstig gelegen op 15 minuten afstand van de Thong Sala Pier, op 15 minuten van het strand van Haad Rin en omgeven door alle voorzieningen die u nodig heeft tijdens uw verblijf. Ons vriendelijke personeel kan al uw vragen beantwoorden over activiteiten, fietsverhuur, wasserette, feestinformatie en al het andere dat u nodig heeft.

We kunnen je ook in ons nieuwe hostel in Koh Tao boeken met een korting van 20% als je rechtstreeks via ons boekt, persoonlijk of via e-mail. Wij bieden slaapzalen met 6 en 10 bedden, evenals privékamers. We kunnen ook duiken voor u organiseren bij een van de beste en meest vertrouwde duikscholen op Koh Tao.

WAT WE AANBIEDEN
- AC-slaapzalen en privé
- Kluisjes (breng uw eigen slot mee)
- Gratis wifi
- Gratis water
- Comfortabele banken
- Strandzitzakken
- Hangmatten
- Handdoeken (borg van 200 Baht)
- Pre-parties met internationale DJ's
- 600 Baht alles wat je kunt drinken op de pre-party's van Full Moon en Half Moon, inclusief een gratis taxi naar het evenement vanaf Echo.
- Centrale locatie voor feesten zoals Half-Moon, Jungle, Waterfall, OXA, Samsara, Hollystone, Retro Mountain, Baan Sabaii, Maya en nog veel meer elke avond.
- Restaurant biedt zowel westerse als Thaise opties, evenals vele ontbijtopties met goede koffie.
- Happy Hour elke dag van 18.00 tot 20.00 uur. Koop er één en krijg er één gratis op alle alcohol.

DINGEN OM TE WETEN
- Inchecken: 14:00 - 22:00 uur (kom op elk gewenst moment, laat uw koffers achter en ontspan.)
- Uitchecken: 8:00 - 11:00 uur
- Receptie: 8:00 - 22:00 uur
- Restaurant: 8:00 - 22:30 uur
- Baruren: 8:00 - 1:00 uur
- Minimum verblijf van 4 nachten tijdens Full Moon Party.
- Minimum verblijf van 5 nachten tijdens Nieuwjaar.
- Contante en kaartbetalingen worden geaccepteerd (3% toegevoegd aan alle kaartaankopen.) (Auto-translated from original language)

8.3
    8.7
    8.3
    6.7

5.4
Klassement
18-10-2023
They did not return deposit for no reason
6.3
Goed
21-9-2023
Leek net alsof je in de disco stond. Super veel lawaai waardoor je niet goed kunt slapen. De locatie is mooi. Maar de kamers heel basic en geen privacy.
31-7-2023
Super gezellig hostel! Wel vrij luidruchtig 's nachts en weinig privacy. Sfeer is top.

• Gratis parkeergelegenheid

• Wasserette
    • Handdoeken te huur
    • Tours / Reisdesk
    • 24-uren beveiliging
    • Receptie (beperkte openingstijden)
    • Wekdienst

• Restaurant