Gratis ontbijt‎

Doll House Lodge

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

geen rating
Alleen objecten met beoordelingen in de afgelopen 12 maanden krijgen een cijfer.

Met de poppen leggen we het lachmoment met een vredige stemming vast, de collectie is onze schat aan goede herinneringen.

Gelegen in het centrum van Hengchun Town, Kenting, trekt onze Doll House Lodge niet alleen volwassenen maar ook kinderen aan, door ons ultieme wapen... 'pop', elke kamer in de lodges heeft een ander soort thema dan de specifieke pop, de meester Het duurde tien jaar om te verzamelen, interessant maar liefdeskleding, om een ​​helder veld van de ruimte te creëren, ook al is het maar een klein popmodel, kan ook de kracht van eenheidssterkte-eigenschappen ontwikkelen.

'Kenting Doll House Lodge' met zoveel stijlen van poppenmodellen, en we gebruiken poppen om de kamers te versieren en in te richten, het kamertype en het thema omvatten:
1. Disney-Pixar

Disney Pixar 920-920 TWD
Chibi Maruko Chan 840-1190 TWD
Eén stuk 990-1490 TWD
Doraemon 840-1490 TWD

Hoewel de basisdecoratie ongeveer hetzelfde is, kan het door allerlei poppen die we erin stoppen een andere sfeer creëren.

Wij zijn de plek waar volwassenen hun kinderlijke onschuld kunnen terugvinden.
Wij zijn het opvang- en gelukskasteel voor kinderen.

The Dolls nemen je mee in de wondere wereld van tekenfilms. (Auto-translated from original language)

• Gratis ontbijt‎
    • Handdoeken inbegrepen