Dizzy Daisy Downtown Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Dizzy Daisy Downtown was een van de eerste hostels die in Krakau werd geopend. In bijna 15 jaar van ons bestaan ​​hebben we duizenden mensen van over de hele wereld een comfortabel verblijf in onze stad geboden, vandaar de populariteit en bekende naam Dizzy Daisy onder toeristen en backpackers. Kom naar ons en u kunt geen nacht wegblijven!

DDD ligt aan Pedzichow Street, op slechts 10 minuten lopen vindt u het centrale plein. Dezelfde afstand scheidt ons van het centraal trein- en busstation. Dizzy Daisy is gehuisvest in een negentiende-eeuws woonhuis van twee verdiepingen dat volledig is gerenoveerd en modern en functioneel is.

In Dizzy Daisy Downtown bieden wij aan: studio's (tweepersoonskamer + driepersoonskamer + badkamer), appartementen en ruime meerpersoonsslaapzalen met privékluisjes.

Direct achter de receptie bevindt zich een gezellige gemeenschappelijke ruimte. Internettoegang (2 computers en wifi in het hele gebouw) en thee en koffie zijn de hele dag en nacht gratis!

Daarnaast staan ​​er een wasmachine en een droger tot uw beschikking, waar u op elk moment gebruik van kunt maken voor de kleine prijs van 5 pln per wasbeurt.

Wij bieden gratis bagageopslag, waarmee problemen met vroege en late vlucht- of treintijden worden opgelost.

De receptie van het hotel is 24 uur per dag geopend en de mensen die er werken staan ​​klaar om te helpen. Wij geven u informatie over bezienswaardigheden, toeristische attracties, de beste clubs en evenementen. Het is de moeite waard om ons te vragen over het huren van een auto of het kiezen van de beste jazzclub!
Wij verkopen tours naar Auschwitz, de Wieliczka-zoutmijn en nog veel meer!

We garanderen dat er zich geen dansclub onder de vloer van je hostelkamer bevindt, zoals in veel woongebouwen in Krakau, en dat je buiten het raam geen zwerm luidruchtige feestgangers zult zien. Het gebouw is voorzien van bewaking, extra veiligheidsmaatregelen en wordt beschermd door een beveiligingsdienst - u kunt gerust slapen.

Het belangrijkste is dat DDD een hostel is met bijzonder aantrekkelijke tarieven. Bezoek ons ​​dan, bezoek een van de oudste* en meest gevestigde hostels in Krakau.

***BELANGRIJK***:
Om uw reservering te garanderen, behoudt de accommodatie zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie op uw creditcard uit te voeren. Zorg er dus voor dat er voldoende saldo op de gebruikte kaart staat! Als een pre-autorisatie mislukt, zal de accommodatie u binnen 24 uur vragen om nieuwe kaartgegevens door te geven. Als u dit niet doet, annuleert de accommodatie uw reservering!

Annuleringsbeleid:
***GRATIS tot 2 dagen voor aankomst
***100% van de eerste nacht tot 1 dag voor aankomst
***100% van het totaalbedrag in geval van NO SHOW

BENT U GEÏNTERESSEERD IN EEN TOUR NAAR Auschwitz-Birkenau en de Wieliczka-zoutmijn?
De meeste toeristen die Krakau bezoeken, zijn van plan het Auschwitz-Birkenau Museum en de Wieliczka-zoutmijn te bezoeken. Momenteel is de toegang tot deze locaties vanwege de Covid-19-regelgeving en de verminderde beschikbaarheid beperkt en is voorafgaande reservering vaak vereist. Om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, bieden wij daarom de mogelijkheid om vooraf georganiseerde excursies naar het Auschwitz-Birkenau Museum en de Wieliczka-zoutmijn te kopen. Onze partner is een van de grootste lokale touroperators en als u vooraf een reis boekt, bent u verzekerd van de mogelijkheid om een ​​van deze plaatsen te bezoeken.
Om een ​​reis te boeken, klikt u op de onderstaande link: www.seekrakow.com (Auto-translated from original language)

9.3
    8.6

8.6
01-12-2023
de bedden waren niet zo goed maar voor de rest was het een goede hostel
8.0
24-9-2023
boeking bij seekrakow om naar Auswitch te gaan bij hen gedaan. Werd door Seekrakow zonder overleg met ons verplaatst. Totaal geen hulp gekregen van de balie dat we nu in de problemen kwamen met ons schema. We moesten het zelf maar oplossen. Seekrakow zou ons bellen. Belde ons niet op. Zelf maar gebeld om 12.00 uur. We moesten maar met de rit van 12.45 mee gaan, er was geen andere mogelijkheid. Ook kregen we ons geld niet terug wat we al betaald hadden bij ons hotel. Jan Cooijmans
Mannelijk, 41+
6.6
Goed
03-8-2023
Hostel zat op een goede locatie en leek heel net. Alleen had iemand in de douche overgegeven en dit hebben we meerdere keren aangegeven. Ze hebben dit niet opgeruimd gedurende twee dagen lag het er. Ook was de form heel heet terwijl het buiten niet warm was.

• Ontbijt niet inbegrepen
    • Vergaderzaal