Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

ClinkNOORD

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Welkom bij KlinkNOORD!

ClinkNOORD ligt op slechts een korte rit van Amsterdam Centraal Station. ClinkNOORD is ideaal gelegen in het cultureel levendige Amsterdam Noord, aan de overkant van het IJ en vlakbij het Amsterdam Centraal Station. De korte veerboottocht is gratis en vaart 24/7. Het hostel combineert Nederlandse stijl met creativiteit en moderne gemakken en biedt nieuwsgierige reizigers een unieke en leuke plek om te verblijven en te socialiseren en de perfecte plek om alles wat Amsterdam te bieden heeft te verkennen. Mooie kenmerken van het oorspronkelijke gebouw uit de jaren twintig zijn verbeterd en er zijn ontspannende sociale ruimtes gecreëerd, een met planten gevuld atrium, een café, een bibliotheek, een op maat gemaakte keuken waar gasten eten kunnen maken en delen, en flexibele ruimtes voor vergaderingen en evenementen. ZincBAR zorgt regelmatig voor livemuziek, dj's en optredens. Kaartjes voor attracties en rondleidingen zijn ook verkrijgbaar in het hostel. Het personeel is vriendelijk, meertalig en altijd op de hoogte van alles wat met 'Dam' te maken heeft. Zij helpen u graag om het meeste uit uw verblijf te halen. De accommodatie bestaat uit een mix van privé- en ultramoderne slaapzalen, waarvan vele met een prachtig uitzicht op de stad, de rivier, de waterwegen of het omliggende park.

24-UURS RECEPTIE
Onze receptie is 24/7 geopend, dus er is altijd iemand beschikbaar als u hulp nodig heeft! Laat aankomen? Ons nachtteam kan u zonder problemen inchecken.

SLAAPzalen
We bieden gemengde slaapzalen en slaapzalen voor alleen meisjes met 4 tot 14 bedden, zowel met als zonder eigen badkamer. Wij bieden ook eenpersoons-, tweepersoons- en tweepersoonsprivékamers met en zonder badkamer.
BEDDEN
Al onze bedden zijn voorzien van leeslampjes, USB-poorten om uw elektronische apparaten op te laden en veilige kluisjes voor uw bezittingen.

FAMILIE VRIENDELIJK
Kinderen van alle leeftijden zijn welkom (kinderen onder de 18 jaar moeten tijdens hun verblijf begeleid worden door een volwassene)

BAR
Onze eigen bar (ZincBAR) is de plek waar u kunt genieten van de geluiden van livemuziek, een praatje kunt maken met vrienden of gewoon kunt ontspannen met een koud drankje.

C-LAB
Artiesten, muzikanten en schrijvers zijn vaste gasten bij ClinkNOORD. Zie ze optreden in de ZincBAR of werk aan hun nieuwste stukken in onze galerieruimte, C-LAB.

ONTBIJT
Wij bieden een geweldige prijs-kwaliteitsverhouding, een onbeperkt ontbijtbuffet voor Eur 9,90 per dag (rechtstreeks bij het hostel te boeken of bij aankomst). Openingstijden: 7-10.30 uur (ma-vrij) en 8-11.30 uur (za-zo).

ZELF-CATERING KEUKEN
Onze gastenkeuken heeft alles wat je nodig hebt om een ​​smakelijk feestmaal te bereiden! Open van 07.00 uur tot middernacht (12.00 uur)

WASRUIMTE
Er zijn wasmachines met muntsysteem beschikbaar in het hostel. Een programma van 40 minuten + waspoeder kost Eur 4,50.

Gratis wifi
Er is gratis Wi-Fi in al onze hostels, zodat u tijdens uw reis contact kunt houden met vrienden en familie.

BEVEILIGING
Naast 24/7 toegang met een sleutelkaart, wordt elk bed geleverd met een kluisje om uzelf en al uw bezittingen veilig te houden. Bij de receptie zijn ook grotere kluisjes aanwezig.

PARKEREN
Er is geen parkeergelegenheid bij het hostel. U heeft echter twee mogelijkheden om dichtbij betaald te parkeren:

1) Aan Straat - Asterweg en Distelweg
Beste aanbeveling BUS + AUTO na 19.00 uur gratis parkeren Amsterdam Noord.
Afstand vanaf het hostel: Van ClinkNoord naar Asterweg is het 10 minuten. wandeling.
Kosten: Eur 1,40 Per uur tussen 9.00 en 19.00 uur. Tussen 19.00 en 09.00 uur kunt u hier gratis parkeren.

2) Ondergronds ADAM Toren / EYE Filmmuseum
24H beveiligde parkeergarage - Amsterdam Noord
Afstand vanaf het hostel: Van ClinkNoord naar ADAM Tower ligt 1 minuut achter het hostel. Navigeer naar de Bercylaan en volg de borden.
Kosten: Eur 1,15 per 20 minuten / Eur 44,00 per 24 uur. (Alleen Maestro en Creditcards)

Zorg ervoor dat u de algemene voorwaarden van het hostel leest voordat u boekt. Er gelden speciale voorwaarden voor groepsboekingen (10 gasten of meer). Neem rechtstreeks contact op met het hostel.

Als u uw reservering wilt annuleren of wijzigen en de volledige kosten voor uw boeking wilt vermijden, zorg er dan voor dat u ons zo snel mogelijk en ten minste 24 uur vóór uw aankomstdatum per e-mail op de hoogte stelt. Deze keer geslaagd, we zijn bang dat er volledige kosten in rekening zullen worden gebracht. (Auto-translated from original language)

8.7
    8.5
    8.5
    8.7

Fantastisch
06-10-2023
The vibe at ClinkNOORD was really nice. They organize a lot of activities, have a bar and a big common area to meet people during the day and evening. The breakfast buffet had everything you need and more. The only downside of the hostel for me were the toilets and showers. There weren't enough and they were dirty and smelly. This was only for the toilets close to my room though, the ones downstairs in the common areas were OK.
9.4
Fantastisch
12-6-2023
Goed hostel om in te verblijven , makkelijk te bereiken vanuit Amsterdam centraal met de boot Ik kom zeker nog eens terug als er nog mooie concerten zijn in Amsterdam
Mannelijk, 25-30
8.6
22-4-2023
vriendelijk personeel. werd snel geholpen! kon zelfs nog eerder inchecken als 12:00! lekker geslapen ook!

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Key Card Toegang