Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

zeer goed
Schitterende locatie
Uitstekend personeel
Uitstekende zuiverheid

Welkom bij Circus Buenos Aires.

Circus Buenos Aires is een modern, minimalistisch en dynamisch hostel. Dacht dat je kunt uitrusten, mensen kunt ontmoeten en Buenos Aires kunt ontdekken, hetzij door de door ons georganiseerde activiteiten, hetzij gewoon door de nieuwsgierigheid die ons naar andere bestemmingen leidt. Circus is geen typisch hotel en probeert dat ook niet te zijn. Onze missie is om uw gastheer te zijn tijdens uw bezoek aan Buenos Aires en u alle informatie te geven die u nodig heeft om er optimaal van te genieten. Ontspannen sfeer, moderne en eenvoudige inrichting voeren de boventoon in alle omgevingen van het pand, en de dynamiek van de wekelijkse activiteiten maken Circus tot een plek om te ervaren. Gratis wifi in het hele pand. Woonkamer met satelliet-tv, wisselbibliotheek, barbecue voor gebruik door de gasten en de nabijheid van zowel het historische centrum van San Telmo als de belangrijkste stedelijke vervoerslijnen, waaronder de metro en metrobus. De voor reizen met het openbaar vervoer benodigde SUBE-kaart kunt u bij de Fron Desk kopen.

Al onze kamers zijn artistiek ingericht en perfect uitgerust met verwarming, airconditioning (beschikbaar in de lente/zomer, dubbele beglazing met geluidsisolatie, eigen badkamers en douches. In de gedeelde slaapzalen is de douche gescheiden van de badkamer om een ​​beter samenleven te bereiken .
De vrouwenslaapzaal is ook uitgerust met een haardroger.
Al onze privékamers zijn ook voorzien van handdoeken.

De huishoudster is dagelijks aanwezig en zorgt ervoor dat de kamers altijd schoon zijn.

Kitcken is alleen voor intern gebruik, niet voor het gebruik van onze passagiers.

Circus Hostel & Hotel Buenos Aires is een van de weinige huisdiervriendelijke accommodaties in de stad. Raadpleeg de voorwaarden om toegang te krijgen tot deze dienst.

We hebben ook de mogelijkheid om een ​​transferservice in en uit te huren tegen een extra prijs die u voor aankomst via e-mail kunt raadplegen.

Deze accommodatie heeft de CVV-code van de gebruikte creditcard nodig om uw boeking te garanderen! U dient de CVV-code dus ook direct door te sturen naar de accommodatie nadat de boeking is gemaakt. Als u de code niet verstrekt, heeft de accommodatie het recht om uw boeking te annuleren. In een dergelijk geval worden betalingen, dus de aanbetaling, niet gerestitueerd.

Inchecken 15:00 uur - Uitchecken 11:00 uur

Annuleringsvoorwaarden: 48 uur vóór de aankomstdatum.
Geaccepteerde creditcards: American Express, VISA, Mastercard en Cabal.

Argentijnse klanten en ingezeten buitenlanders worden bij het inchecken IVA in rekening gebracht.
Aan niet-ingezeten buitenlanders wordt geen IVA in rekening gebracht; Betaling bij aankomst wordt geaccepteerd in USD of euro, terwijl betaling in Argentijnse peso's wordt geaccepteerd tegen een toeslag van 100% op basis van het officiële Argentijnse pesotarief.

Circuspersoneel. (Auto-translated from original language)

zeer goed
    6.9
    7.8
    7.6
    6.4
    6.9

Fantastisch
24-2-2023
Heel goed, mooi uitgeruste keuken. Mensen achter de desk zijn aardig. En er wordt zeer regelmatig schoongemaakt!
Man Group, 18-24
Mannelijk, 41+
8.6
Uitstekend
09-1-2020
This is a great hostel! It's in a nice neighborhood called San Telmo. A lot of restaurants close by. They offer free walking tours through the city and the staff is really friendly. Beds are good. Its clean. Great hostel!

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers
    • Zwembad