Duurzaamheidsniveau 1

Choice Backpackers

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekend personeel

Choice Backpackers is een moderne internationale hostel gelegen in het hart van Auckland City op de historische hoek van de Koningin en Wellesley Street. Wij zijn trots op onze diversiteit en bieden accommodatie voor mensen uit meer dan 25 landen.

Ons hostel volledig voorzien van airconditioning en beschikt over een grote variëteit aan kamers op 10 verdiepingen, waarvan elk is verschillend thema volgens een andere plek in de wereld. Wij bieden alles, van super goedkope 10 bed slaapzalen tot privékamers voor koppels of individuele reizigers. Alle beddengoed en handdoeken worden gratis verstrekt.

Hebben diner met uw vrienden in onze goed uitgeruste gemeenschappelijke keuken, een film kijken in onze tv-kamer, een spelletje pool of pak een boek uit onze boek uitwisseling. Klaar voor een nieuw avontuur? Goed, want onze ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam team staat altijd klaar om u te helpen uw volgende reis te plannen met gratis kaarten, hun eigen ervaring en onze nieuwste zelfrijdende tours, zorgvuldig ontwikkeld en voor u geselecteerd.

Ons team spreekt Engels, Duits, Spaans, Italiaans, Hindi en Frans. Met onze hulp het openen van een bankrekening of het aanvragen van de Nieuw-Zeelandse belasting nummer is zo eenvoudig mogelijk. Wij doen zelfs uw aangifte, zodat je niet hoeft te Nieuw-Zeeland vertrekken met lege zakken.

Uiteraard zullen wij al uw e-mail op te slaan voor maximaal 2 maanden gratis. Hebben we iets gemist? We denken van niet, maar als, ons team is hier 24/7 om te helpen en maken uw verblijf aangenaam en onvergetelijk.

7.4
    8.9
    7.8
    6.3
    5.4
    6.6
    5.9

Duurzaamheidsniveau 1

Dit hostel is begonnen met het invoeren van praktijken die leiden tot een positieve sociale en milieubelasting, waarbij de basisprincipes van de Trap naar Duurzaamheid worden begrepen.
Meer informatie

4.9
Klassement
07-1-2024
Would nog stay here again. Let’s start with the good things, they have AC and every floor is really nicely painted in a theme (Egypt, Greek, etc). Atmosphere was horrible. Dark room, couldn’t open a window, everything felt dirty, a lot of s**t on the ground. So happy I arrived late and left early. But a week later I stayed in Auckland again for just 1 night but booked a different hostel. But: they have AC, since it’s getting quite hot.
09-12-2022
It is a fine place to sleep in, the beds are good. The service is not very nice altough it was easy to extent your stay. The way it went wasnt really nice.
Mannelijk, 25-30
4.3
Klassement
25-11-2022
Niet schoon, koelkasten stinken naar schimmel en erg verouderd

• Key Card Toegang

• Tours / Reisdesk
    • Pendelbus
    • 24-uren beveiliging
    • Snel in-/uitchecken
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten

• Gezelschapspelletjes