Gratis annulering Boek meer dan 8 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.4
Perfecte zuiverheid

‘Chern’ is Thais voor ‘uitnodigen’. Ja, wij willen u uiteraard uitnodigen om op ons terrein te verblijven. Maar er is meer aan de hand dan dat. Vanaf het begin willen wij u een onvergetelijk verblijf bij ons aanbieden als onderdeel van uw reis. Op ons terrein bieden wij u voldoende gelegenheid om meer te weten te komen over ons rijke culturele erfgoed. Dat klopt, we willen je ‘chern’ om onze Thaise cultuur te komen leren kennen in Chern Hostel.

Chern ligt in het Sao Ching Cha-gebied, een meer bewaard gebleven en vrediger gebied dan de snelle stedelijke kant van Bangkok.

Dat gezegd hebbende, Chern is gemakkelijk te bereiken. Het is slechts vijftien minuten verwijderd van het Skytrain-netwerk. Liefhebbers van lekker eten – zij die genieten van levensgenieters of van hasherie langs de weg – kunnen geblinddoekt ronddwalen en toch een redelijk goede maaltijd vinden. Het is ongeveer tien minuten naar verschillende toeristische attracties, zoals de Wat Phrakaew-tempel en Khao Sarn Road, dus je bent dicht genoeg bij de juichende menigte, maar geniet toch van voldoende afstand om goed te kunnen slapen.

Een van de interessantste manieren om over een cultuur te leren is door middel van idiomen en spreekwoorden. Daarom vind je ze langs de muren, naast stapelbedden en op andere onverwachte plekken in dit pand. Uit deze zinnen kun je misschien leren hoe het boeddhisme een grote rol speelt in de Thaise samenleving of hoe vaak naar dieren wordt verwezen. Jaren later vergeet je misschien de olifanten die je zag; maar je zult je de olifanten in het idioom zeker herinneren. (Auto-translated from original language)

9.4
    9.9
    9.3
    8.3
    9.2
    9.3

04-8-2023
Een fijne en rustige plek in het drukke Bangkok. Op aanraden van een blog ben ik hier terecht gekomen. De zwembad is een uitkomst, heel fijn om even een duik te nemen na een dag vol indrukken. Ook een prima plek voor gezinnen of als je een dag moet overbruggen voor de volgende vlucht of treinreis.
24-7-2023
Very good, very nice!
8.0
Uitstekend
26-6-2023
Erg schoon en goed hostel. Fijne plek en vriendelijk personeel!
Vrouwelijke Group, 18-24

• Gratis parkeergelegenheid