Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Charles Bridge Economic Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Fantastisch
Perfecte zuiverheid

PLAATS
Welkom in ons kleine, charmante pand in het hart van het historische centrum van Praag. We bevinden ons direct aan de Karelsbrug; vanaf hier kunt u binnen enkele minuten elk belangrijk Praags monument bereiken.

PLAATSEN IN DE BUURT
- Je kunt de Karelsbrug zien vanuit de ramen van het hostel
- De Praagse Burcht ligt op 10 minuten loopafstand
- Het Oude Stadsplein ligt op 10 minuten lopen
- John Lennon Wall ligt op 3 minuten lopen
- Wenceslasplein ligt op 15 minuten lopen

ACCOMMODATIE
Wij bieden accommodatie in volledig ingerichte appartementen. Alle kamers hebben toegang tot een keuken, tv en alles wat u nodig heeft tijdens uw verblijf.

APPARTEMENTEN EN PRIVÉKAMERS
Onze deluxe ensuite kamers zijn eigenlijk appartementen/studio's met een eigen keuken, alle benodigde apparatuur en kookgerei, eigen badkamer(s), kabel-tv en dvd-speler.
De standaard kamers met eigen badkamer zijn kleine studio's met een eigen keuken, alle benodigde apparatuur en kookgerei, een eigen badkamer(s), kabel-tv/dvd-speler. De douches bevinden zich in de kamers, alleen het toilet bevindt zich buiten, naast de kamers, maar wordt niet gedeeld.
Standaardkamers met gedeelde badkamer zijn uitgerust met tv, badkamerfaciliteiten, gastenkeuken met alle benodigde apparatuur en kookgerei en een gemeenschappelijke ruimte die wordt gedeeld door drie kamers op dezelfde verdieping.

SLAAPKAMERS
Deze lichte en open slaapzalen bevinden zich op de eerste en tweede verdieping van het gebouw. De kamers hebben toegang tot een grote badkamer. Al uw spullen blijven veilig opgeborgen in de kluisjes aan het bed, en met slechts drie tot vier stapelbedden heeft de kamer voldoende open ruimte om op adem te komen tussen de bezienswaardigheden en geluiden van Praag door. Net naast de slaapzalen zijn gemeenschappelijke ruimtes met keuken en stoelen, evenals een grote lcd-tv, waar u andere reizigers kunt ontmoeten of een drankje kunt drinken met de mensen waarmee u reist. In een gezellige loft boven de aangrenzende gemeenschappelijke ruimte kunt u een boek lezen of misschien gewoon ontspannen en glimlachen.

VROUWELIJKE SLAAPKAMER
Mooie ruime kamer met sierplafond op 1e verdieping. Er zijn 7 eenpersoonsbedden, geen stapelbedden. De privékluisjes naast het bed kunnen worden gebruikt om alle waardevolle spullen veilig op te bergen. Er is ook een eigen badkamer aan verbonden die alleen beschikbaar is voor de meisjes die in de kamer verblijven. Als de privébadkamer echter bezet is, is er geen probleem, want er zijn andere badkamers beschikbaar net buiten de deur van de slaapzaal, evenals een gemeenschappelijke ruimte met grote tv en keuken, die tot uw beschikking staat.

FACILITEITEN
Alle kamers zijn voorzien van gratis beddengoed en leeslampjes.
Wasservice beschikbaar bij de receptie.
Er is gratis WiFi en internet
We hebben gratis en onbeperkt espresso voor onze gasten, evenals verschillende soorten thee en warme chocolademelk.
Wij bieden een gedetailleerde gedrukte kaart van Praag voor al onze gasten.

RECYKL-MUZIEKCLUB
Onze muziekclub bevindt zich in de gotische kelder van het hostel. De club is geopend van donderdag tot en met zondag. De line-up van de club bestaat uit de beroemde Praagse DJ's en verschillende figuren uit de Praagse alternatieve scene.

ENTERTAINMENT EN BEZIENSWAARDIGHEDEN
Dit is een VVV-kantoor beneden dat dienst doet als receptie. Wij bieden volledige toeristische informatiediensten en advies over de Praagse cultuur, toerisme, oriëntatie, vervoer, restaurants, bezienswaardigheden enz.
U kunt ook een auto, scooter of fiets huren en deelnemen aan een van onze rondleidingen. Erg populair is een biercrawl die je helpt de Tsjechische biercultuur te begrijpen.
In onze souvenirwinkel kunt u reisgidsen, kaarten, ansichtkaarten en souvenirs kopen.

PENDELDIENST
We kunnen een shuttlebusservice en luchthaventransfers regelen, evenals de voorverkoop van kaartjes en kortingen op verschillende evenementen en attracties in Praag, waaronder theaters, black light-theaters, concerten en opera. Bekijk onze Praagse agenda – deze wordt dagelijks bijgewerkt!

24-UURS RECEPTIE
Ons team staat 24 uur per dag voor u klaar.
U kunt ook op elk gewenst moment 's nachts inchecken met onze zelfincheckbox.
Ons gastenextranet helpt u uw gegevens bij te werken en online in te checken vanaf uw telefoon of computer. (Auto-translated from original language)

9.0
    9.2
    8.3

8.0
04-5-2018
de hostel is zeer degelijk: goed bed, badkamer, keukentje etc. Enkel hun informatie is onvolledig: op deze site staat receptie 24/24 en iets eronder receptie limited hours. De receptie bleek open van 8u s'morgens tot 12u s'avonds, maar er is wel 24/24 iemand aanwezig. Dit is handige info als je laat aankomt. Ook de wifi werkte enkel op de benedenverdieping
8.9
22-4-2016
Perfect location and nice staff!
Mannelijk, 25-30
8.0
01-2-2016
Goed hostel! Vriendelijk personeel,je krijgt meteen koffie. Kamers zijn prima. Kastje kan op slot, daar kan je je spullen indoen. Je kan gebruik maken van keuken, tv, computer. Ik sliep in de 6 pers mixed dorm. Nadeel is wel dan je aan de straat slaapt, dus in avond nog af en toe dronken jongeren die voorbij lopen. Maar gewoon een setje oordoppen mee! Locatie is ideaal, je rolt je bed uit en je staat op de brug. Openbaar vervoer vlakbij. Tickets kan je al halen in het waar een apparaat staat

• Handdoeken inbegrepen

• Pinautomaat
    • Pendelbus
    • Postdienst
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Bar
    • Mini-Supermarkt