Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Casa Gracia Barcelona Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Casa Gracia Hostel is centrally located on a grand, picturesque and distinctly Barcelonan boulevard in the centre of the city, close to Gaudi?s La Pedrera, Casa Batll? and high-end shops. This stylish, clean boutique hostel is ?midway from hotel to hostel, very polished?, according to our users, who also tell us they appreciate its community feeling, with nightly pub crawls and dinners. One traveller said this is ?a great location to get some local tapas and experience the authentic Barcelona?.

Casa Gracia Barcelona creëert een lokale, huiselijke omgeving in de meest authentieke wijk van de stad!

Zodra u bij ons binnenkomt, voelt u zich echt thuis waar alles is inbegrepen: comfortabel bed, handdoeken en beddengoed, dagelijkse schoonmaakservice, wifi, grote gemeenschappelijke ruimtes met volledig uitgeruste keuken, ontspanningsruimte en een geweldig terras!

Gelegen in het centrum van Barcelona, ​​waar twee van de belangrijkste straten samenkomen (Passeig de Gracia en Diagonal), is het Casa Gracia hostel de plek waar je moet zijn als je op zoek bent naar een authentieke ervaring in Gracia. Barrio is het perfecte contact met de lokale bevolking cultuur!

Wij ontvangen onze gasten beide in gedeelde kamers, maximaal zes personen.

Al onze kamers hebben een eigen badkamer!

Wij bieden geweldige service, zoals gratis individuele kluisjes in gedeelde kamers, beddengoed en handdoeken bij de prijs inbegrepen, wasservice en bordspellen in de salon.

Casa Gracia is veel meer dan alleen een hostel. Het komt voor dat mensen, net als bij ons thuis, plotseling ansichtkaarten, foto's en schilderijen die we leuk vinden aan de muur hangen.

De jonge en gedreven crew van Casa Gracia Barcelona helpt je graag met nuttige informatie en tips over de stad: hoe kom je bij de toeristische highlights of andere plekken die je graag wilt bezoeken. Elke dag en week zal het personeel bepaalde plaatsen, evenementen of kleine bezienswaardigheden aanbevelen die uw bezoek aan Barcelona onvergetelijk zullen maken.

Houd er rekening mee dat:

Inchecken: 15.00 uur / Uitchecken: 11.00 uur. Als u vroeg wilt inchecken, kunt u uw bagage hier achterlaten totdat de kamer klaar is. De receptie is 24 uur per dag geopend en wij bewaren uw bagage.

Onze annuleringsvoorwaarden zijn tot 72 uur. Annuleringen moeten minimaal drie dagen vóór de aankomstdatum per e-mail zijn ontvangen. Bij late annuleringen en no-shows wordt de volledige accommodatie in rekening gebracht.

**STADBELASTING NIET INBEGREPEN**

Reserveringen voor meer dan 10 personen worden beschouwd als een groep, en wij vragen een niet-restitueerbare aanbetaling van 30% op het moment van boeking, waarbij de resterende 70% 2 weken voor aankomst moet worden betaald.

Bovenal wil Casa Gracia Barcelona haar gasten een moment van ontspanning en puur genieten bieden, met ruimtes die zijn gecreëerd om u zich thuis te laten voelen. Vanuit deze gastvrije omgeving heeft u de mogelijkheid om de meest interessante plekken van deze geweldige stad te ontdekken.

Minderjarigen jonger dan 18 jaar moeten onder toezicht van een volwassene staan. Alleen volwassenen kunnen worden geboekt in een gemengde slaapzaal of in een slaapzaal voor vrouwen.

PLAATS:

Het hostel is gevestigd in een prachtig herenhuis, in de typische modernistische stijl van de wijk Eixample. Het is ruim en verdeeld in verschillende gemeenschappelijke ruimtes, zoals de eetkamer, de salon, een grote keuken, een ontspanningsruimte en een groot terras.

De uitstekende locatie biedt gemakkelijke toegang tot de beste attracties en hotspots in de stad. Paseo de Gracia met de gebouwen van de beroemde Gauds zoals La Pedrera en Casa Mi, las Ramblas en Rambla Catalunya, etc.

Casa Gracia Barcelona is de ingang van de geweldige wijk Gracia. Deze levendige wijk van de stad is één van de plekken waar je moet zijn voor een kopje koffie op een leuk terras. Naast de grote aantallen kleine pleintjes staat het ook bekend om zijn kunstgalerijen, bioscopen, restaurants, pubs, bodega's, bars en heerlijke ijsbars!

Met het ontbijt van Casa Gracia kunnen onze gasten hun dag in de best mogelijke vorm beginnen: gezond en fris! Wij heten u welkom om te genieten van ons dagelijkse seizoensmenu, met onder meer vers fruit, sap, groenten, eieren en zelfgemaakt gebak. Eet smakelijk! (Auto-translated from original language)

9.0
    8.7

8.6
Uitstekend
20-8-2022
Als 4 vriendinnen werden we in aparte slaapzalen gesplitst. Dit werd ons vrij onbeleefd zonder begrip meegedeeld. Het leek ons logisch als we een maand op voorhand boeken dat hier rekening mee gehouden zou worden. Een ander personeelslid heeft ons gelukkig veel vriendelijker behandeld en ons de volgende dag op een grotere slaapzaal tezamen kunnen plaatsen. Qua sfeer werd er niet echt iets georganiseerd zoals je van een hostel verwacht. Voor ons niet nodig maar als solotraveller eerder wel.
9.1
27-7-2022
Beautiful building, excellent location, very friendly staff. Our room was very dark (small window at the interior of the building), but the shared spaces are extremely nice, so there's no need to stay in your room, apart from testing and sleeping, so we didn't really mind. The shower door was broken, so the bathroom was half flooded after every shower, but since they change the towels every day, we could use a towel to dry it up a bit. Overall excellent experience!
Gemengde Groep, 41+
9.1
21-2-2022
I had a very nice stay at Casa Gracia. If you like they have very beautiful common aria's. The location of the hostel is perfect and the staff was really nice and helpfull.

• Handdoeken inbegrepen

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers