Bed & Bike Barcelona

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.1
2090 Beoordelingen
Perfecte zuiverheid

U vindt de perfecte locatie dichtbij de belangrijkste interessante delen van Barcelona. Vriendelijke en vertrouwde sfeer zonder avondklok, moderne faciliteiten, gratis beddengoed, gratis wifi, schoon en comfortabel We zijn gevestigd in een residentiële en veilige omgeving, op slechts 5 minuten lopen van de Sagrada Familia, La Rambla en Catalunya Square, La Pedrera en nog veel meer ! waar u verbinding kunt vinden met alle dag- en nachtattracties en toeristische locaties van Barcelona.
Al onze bedden in de slaapzalen zijn voorzien van binnenplaatsen voor privacy, leeslampjes en stopcontacten voor elk bed, en ook individuele kluisjes. Alle ruimtes zijn voorzien van airconditioning.
De badkamers zijn zeer ruim en hebben douchecabines en kleedruimtes, en we doen er alles aan om het schoon te houden.

Barcelona Bed&Bike heeft geweldige gemeenschappelijke ruimtes waar je gemakkelijk nieuwe mensen kunt ontmoeten, met muziek, banken, leeshoek, akoestische gitaar, zwembad en Wii, gratis te gebruiken computers, kabel-tv (Netflix), grote volledig uitgeruste keuken met alles wat je nodig hebt kook je eigen eten of maak een geweldig diner met al je vrienden, en een bagageruimte, en dat allemaal gratis! en vergeet onze vloot geweldige fietsen niet!!
Als u informatie over Barcelona nodig heeft, zal ons vriendelijke personeel u voorzien van kaarten en alle informatie die u nodig heeft, zoals de beste plaatsen om te eten, bezienswaardigheden, vervoer, het nachtleven en meer. Omdat wij reizigers zijn zoals jij, weten we wat je wilt van een hostel en zullen we er alles aan doen om je op je gemak te voelen en je verblijf in Barcelona onvergetelijk te maken.
We hebben wasfaciliteiten.
Linnengoed is inbegrepen, en er is ook de mogelijkheid om handdoeken (3 euro) te huren voor de slaapzalen, in onze privékamers zijn handdoeken inbegrepen.
Fietsverhuur kost 7 euro per dag.

Houd er rekening mee dat:
Inchecken vanaf 14.00 uur.
Uitchecken vóór 11.00 uur.
Geen avondklok
De keuken kan worden gebruikt van 08.00 uur tot 23.00 uur
Inclusief goede vibes ;)
Gratis koffie en gratis thee.
Gratis bagageopslag op uw uitcheckdag.
Groepen groter dan 9 personen moeten 50% van het totaalbedrag vooraf per bankoverschrijving betalen om de reservering te bevestigen
IBAN:ES1400810137220001721082
BIC:BSAB ESBB

Geldige kaartgegevens nodig op het moment van boeking. Om uw reservering te garanderen, wordt er voor aankomst een pre-autorisatie uitgevoerd voor de eerste nacht. In geval van een niet-restitueerbare boeking wordt het bedrag in rekening gebracht op dezelfde kaart die gebruikt is voor de boeking.
Kinderen jonger dan 12 jaar kunnen niet in ons hostel verblijven.
Annuleringsvoorwaarden: 48 uur voor aankomst (groepen hebben andere voorwaarden). Bij een late annulering of no-show wordt de eerste nacht van uw verblijf in rekening gebracht.
Om uw boeking te annuleren, gebruikt u uw Hostelworld online account
Er wordt een borg van 10 euro voor de sleutelkaart gevraagd.
Betaling bij aankomst met contant geld, creditcards en pinpassen. (geen American Express, anders worden rekeningen groter dan 100 euro geaccepteerd)
Belastingen niet inbegrepen - verblijfsbelasting 4,13 euro per persoon per nacht

Registratienummer AJ000604

*****Houd er rekening mee dat als een accommodatie om welke reden dan ook geen pre-autorisatie op uw kaart kan uitvoeren, zij u een e-mail zullen sturen om u om meer informatie te vragen. Mochten zij binnen 24 uur geen reactie van u ontvangen, dan hebben zij het recht om uw reservering te annuleren vanwege onvoldoende kaartgegevens. ***** (Auto-translated from original language)

9.1
2090 Beoordelingen
    9.4
    9.6
    8.7
    8.8

9.4
13-8-2023
I can highly recommend this hostel! The shared living room/ kitchen is very spacious, the vibe is very relaxed and the staff is friendly and welcoming Also the toilets/ showers and the dorms are modern and super clean. And nearby the hostel are a lot of supermarkets and restaurants✌🏻
9.7
29-6-2023
No complaints! Great location!
Mannelijk, 25-30
29-5-2022
Top hostel! Fietstour georganiseerd door het hostel is een aanrader!
Mannelijk, 25-30

• Toegankelijk voor rolstoelgebruikers