Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.
Gratis ontbijt‎

Banana Bungalow West Hollywood

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Hostelworld guests have praised Banana Bungalow West Hollywood as "really well located in West Hollywood and close to Sunset, Hollywood, and Melrose," recommending it "if you only have a few days in LA." This friendly hostel offers free BBQs on their terrace, complimentary Wi-Fi, large $5 dinners, and shuttles to Disneyland, Venice Beach, SeaWorld, and more. Travelers report that there's "always something organized any day of the week, so it's really easy to meet people."

Banana Bungalow West Hollywood is te vinden op de Melrose strip aan de westkant van Hollywood, grenzend aan Beverly Hills.

Ons superschone gebouw in hotelstijl heeft een cool retro-design, ligt op een geweldige locatie en beschikt over een Tiki-binnenplaats, perfect om te zonnebaden en medereizigers te ontmoeten

Onze privékamers en slaapzalen worden voor uw comfort grondig gedesinfecteerd en gereinigd.

Onze slaapzalen hebben een eigen badkamer in elke kamer. De tarieven zijn inclusief gratis beddengoed en handdoeken

Blijf in contact met mensen van thuis via onze internetverbinding en gratis Wi-Fi.

Er is een gemeenschappelijke keuken beschikbaar waar u na een dag sightseeing een maaltijd kunt bereiden.

Wij bieden parkeergelegenheid tegen een extra vergoeding

Ons vriendelijke personeel staat 24/7 voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden en u tijdens uw bezoek te begeleiden. (Auto-translated from original language)

9.0
    8.8

8.6
Uitstekend
13-9-2023
Echt een erg leuk hostel waar veel gedaan wordt op sociaal vlak. Ik miste wel een waterzuiveraar en de bedden waren keihard
Mannelijk, 31-40
12-6-2022
great place , staff very friendly made some new friends the hostel needs some updating but nothing that made my stay any less unpleasant reccomend
7.7
zeer goed
11-8-2019
Nice hostel with good facilities. The beds and lockers could be better. Some were damaged. The staff was friendly and helpful. Location is a bit harder to reach by public transport
Echtpaar, 25-30

• Gratis ontbijt‎