Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.
Gratis ontbijt‎

Banana Bungalow Hollywood

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Banana Bungalow Hollywood is a converted former motel with a pleasant outdoor area and courtyard, providing guests with a place to relax in the LA sunshine. Hostelworld visitors praise its inviting atmosphere, perfect location, and constant activity, including tours, parties, and barbecues. Travellers describe it as a funny, cool, and clean place for young people. Additionally, the availability of parking is highlighted, making it ideal for those on a road trip up the West Coast.

ZIE HET HOLLYWOOD-BORD VAN ONZE BINNENPLAATS!

Ons hostel is een zeer populaire internationale bestemming op een geweldige locatie. We bevinden ons direct aan Hollywood Boulevard, in het hart van Hollywood. Je zit centraal in Los Angeles en op loopafstand van alle actie. We zijn ook dicht bij de metro- en bushaltes waarmee u LA kunt verkennen.

Ons hostel is een oase voor backpackers, met alle voorzieningen, activiteiten en evenementen die reizigers echt willen. Dit omvat vriendelijk personeel om je te helpen, een leuk internationaal publiek om mee rond te hangen, coole kamers, veel hippe gemeenschappelijke ruimte, een geweldige sfeer en sfeer, en dagelijkse evenementen en activiteiten die veel plezier gratis of heel goedkoop bieden.

Deze plaats was een cool Hollywood-motel dat is omgebouwd tot een kleurrijk hostel in retrostijl.

Elk van onze slaapzalen heeft zes bedden plus een eigen badkamer en een eigen keuken. Dat is juist; wij zijn het enige hostel in Los Angeles met keukens in onze slaapzalen! De slaapzalen met zes bedden hebben zes bedden in één kamer, terwijl de slaapzalen met acht bedden elk vier bedden hebben verdeeld over twee kamers. Ze hebben ook een kleurrijke inrichting en satelliet-tv met honderden kanalen. Er zijn gratis kluisjes in elke slaapzaal, evenals gratis beddengoed en gratis bagageopslag.

Al onze kamers worden zeer schoon gehouden volgens de hoge normen van de huishouding. Bovendien hebben we de beste privékamers van alle hostels in LA en tegen de goedkoopste prijzen, variërend van klein tot luxe met keukens. Geweldig voor koppels!

Onze gemeenschappelijke ruimte is fantastisch, met een enorme, warme en gastvrije binnenplaats met muziek, palmbomen en een terrasje. We hebben ook een biljartkamer met muziek, dans, livemuziek, comedyshows en karaokepodium, een bioscoop met groot scherm en 5.1 surround sound en een Tiki-tuin met zonnebaden en muziek.

Er zijn wasmachines die op muntjes werken en gratis zeep.

We hebben heel veel gratis diensten voor onze gasten, zoals gratis internet, gratis WiFi, gratis ontbijt, gratis tafelvoetbal, gratis tafeltennis, gratis basketbal en gratis barbecues.

Ons vriendelijke personeel kan u helpen aan gratis kaartjes voor een tv-show, speciaal (Auto-translated from original language)

9.1
    8.5
    8.6

3.1
Klassement
28-10-2023
Wat was dit hostel een ramp. We sliepen in de 6 dorm. Er waren kakkerlakken en bedbugs. Voor een andere kamer moesten we extra betalen, ze konden niks doen aan het ongedierte. Ook kregen we geen geld terug. Daarnaast is de buurt ook geen goede buurt, er zijn veel zwervers en junkies op straat waardoor je je onveilig voelt. Wil je een vakantie gevoel? Dat ga je bij dit hostel in ieder geval niet vinden. Het heeft onze eerste indruk op Amerika zeker niet beter gemaakt.
Echtpaar, 25-30
8.9
01-12-2019
It was really quiet because it's not the busiest time of year, but if it's nice weather and high season I would definitely recommend this place.
Fantastisch
24-9-2019
Fantastic stay at this hostel. Very friendly and helpful staff. Free parking and plenty of space to hang out in the hostel itself. We were amazed!
Vrouwelijk, 41+

• Gratis ontbijt‎