Gratis ontbijt‎

Backpackers Hostel & Pub

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekend
Schitterende locatie
Perfecte zuiverheid

Backpackers Hostel is trots op het bieden van superieure gastenservice en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u een aangenaam en onvergetelijk bezoek zult hebben. Als we het druk hebben, is FUN de boodschap. Laten we in de rustigere tijden de gasten maar laten komen en daar maken we ons geen zorgen over.

Onze faciliteiten zijn ongeëvenaard en we kunnen onze gasten onderbrengen in veilige, schone slaapzalen of ruime, comfortabele en hippe privékamers. Alle kamers zijn onlangs gerenoveerd en hebben een eigen badkamer en een kitchenette in elke kamer. Zoals bij de meeste hostels hanteren wij een strikt niet-rokenbeleid voor alle producten in onze accommodatie.

Backpackers ligt op 12 minuten lopen van Wellington Station op de MBTA Orange Line, de Premier-lijn in het Boston Metro System. De Orange Line biedt de MEEST DIRECTE toegang tot de populairste toeristische attracties in Boston.

Wellington Station, BACKPACKERS HOSTEL bus #110 naar Gladstone Street
Assembly Station, de thuisbasis van het populairste OUTLET STORE-winkelcentrum in Greater Boston
Sullivan Station, BACKPACKERS HOSTEL bus #104 of #109 naar Gladstone Street
Downtown Crossing, BOSTON COMMON en THE FREEDOM TRAIL
Chinatown Station, HET CHINATOWN DISTRICT VAN BOSTON
Back Bay Station, COPLEY SQUARE, NEWBURY STREET, OPENBARE BIBLIOTHEEK BOSTON
Mass Ave Station, BOSTON SYMPHONY, BERKLEE MUZIEKSCHOOL
Ruggles Station, MUSEUM VOOR SCHONE KUNSTEN, ISABELLA STEWART GARDNER MUSEUM, NOORDOOSTERSE UNIVERSITEIT
Stonybrook Station, SAM ADAMS-BROUWERIJ

Ook zeer gemakkelijke toegang tot de SILVER LINE van MBTA met DIRECTE TOEGANG tot LOGAN INTERNATIONAL AIRPORT, de bus- en treinterminals van het SOUTH STATION, het nieuw ontwikkelde SEAPORT DISTRICT met restaurants, brouwerijen en winkels.

Als HARVARD en MIT op uw radar staan, zijn beide bestemmingen gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer of met de auto naar Cambridge.

Wij zijn het dichtstbijzijnde hostel bij SALEM MA, de WITCH CAPITAL. Het CHELSEA-treinstation met directe toegang tot Salem ligt op enkele minuten van ons hostel.

Backpackers Hostel ligt in de stad Everett, een stad die tot leven komt. Maak een wandeling van 10 minuten naar het ENCORE CASINO RESORT, een fantastisch schouwspel van bloemen en waterwegen, en een 5-sterrenhotel en casino. Het is een goede gok om uw geld in uw zak te houden, maar u kunt zich vergapen aan een van de meest luxueuze casino's ter wereld.

Een wandeling van 10 minuten naar Boston's favoriete CRAFT BEER DISTRICT. De thuisbasis van bekroonde NIGHT SHIFT BREWING, BONE UP BREWING, BEER MOOSE COMPANY, SHORT PATH DISTILLERY of AERONUT CANNNERY AND TAPROOM, met foodtrucks en livemuziek in het weekend.

MARIHUANA is legaal in Massachsetts en de RISE-apotheek bevindt zich vlakbij.

EVERETT SQUARE, op 5 minuten lopen, is een zeer divers, comfortabel en veilig buurtcentrum. De thuisbasis van enkele van de heerlijkste eetgelegenheden tegen prijzen die veel betaalbaarder zijn dan die van Centraal Boston. Zeevruchten, pizza, taco's, burrito's, steaks, sandwiches en nog veel meer.

Het is heel eenvoudig om het Backpackers Hostel te bereiken met het openbaar vervoer. Neem vanaf Sullivan Square op de Orange Line bus nr. 104 of nr. 109 naar Gladstone Street. Neem vanaf Wellington Statin op de Orange Line de #110 naar Gladstone Street. Het hostel ligt op 2 minuten lopen van deze T-halte.

Als u na 21.00 uur incheckt, neem dan contact op met de receptie voor instructies over onze instructies voor laat inchecken. Bedankt

We kijken uit naar je bezoek.

*Let op: prijzen zijn exclusief 16% belasting (Auto-translated from original language)

Uitstekend
    8.2

7.1
zeer goed
30-9-2023
Great place. Special atmosphere with also locals passing by. Very easy to socialize with other travelers. Their matrasses and bed linens are up for replacement though.
Mannelijk, 31-40
4.9
Klassement
19-10-2019
Graag wat meer controle, veel drugs en andere zaken die gebeuren achter de rug van de eigenaars. Voelde me allesbehalve veilig, heb dan ook terugbetaling van mijn resterende nachten gevraagd.
Mannelijk, 18-24
7.4
zeer goed
04-5-2018
Backpackers Hostel & Pub is a decent hostel just outside of Boston. Its merits are the price and the friendly and helpful staff, but over all it could use a bit of an upgrade, especially the showers and beds. Nonetheless, it's value for money. You're close to Boston, and they offer a free shuttle bus to the nearest subway station, and pick you up from there. Wayne, who shuttles you away, gives lots of great tips for where to go and what to do, and has interesting stories to tell about Boston.
Mannelijk, 25-30

• Strijkijzer / strijkplank
    • Magnetron

• Pinautomaat
    • Pendelbus
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Bar
    • Verkoopsautomaten