Atlantis Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 2 dagen vooruit voor gratis annulering.

Uitstekend
Uitstekende zuiverheid

-- ATLANTIS HOSTEL ---

Welkom bij het grootste, een van de meest populaire en onlangs gerenoveerde hostel in het centrum van Krakau. Hier betaalt u niet voor dingen die u niet nodig heeft en die u niet van plan bent te gebruiken, terwijl u tegelijkertijd waarschijnlijk alles vindt wat u nodig heeft, en u hoeft niet extra te betalen!

U heeft de keuze uit schone en comfortabele kamers: 2-, 3-, 4-, 6-, 8- of 10-bedden. Je past bij je vriendengroep, ongeacht met hoeveel mensen je bent. Wij bieden twee soorten kamers: met eigen badkamer en met gedeelde badkamer. Gedeelde kamers zijn perfect voor mensen met een beperkt budget, terwijl je in de kamers met eigen badkamer een eigen badkamer, individuele stopcontacten, planken en bedlampjes voor elk bed en dikke, comfortabele matrassen vindt.

Onze receptionisten helpen u met een stadsplattegrond, brochures en goed advies. U kunt rechtstreeks bij ons een rondleiding boeken - Auschwitz, de zoutmijn en tal van stadsrondleidingen, kroegentochten en andere activiteiten.

Het hostel is uitgerust met cameratoezicht en verschillende veiligheidsmaatregelen, zoals een modern brandbeveiligingssysteem.

Hostel Atlantis, met een van de laagste prijzen in het centrum van Krakau, garandeert comfortabele omstandigheden, veiligheid, een ideale locatie en de vriendelijke service van ons jonge personeel.

Heb je nog iets anders nodig? Waarschijnlijk niet.

-keuken en gemeenschappelijke ruimte
-gratis individuele kluisjes in slaapzalen
-gratis beddengoed en dekbedden
-gratis koffie en thee, de hele dag!
-gratis WiFi rondom het hostel (ook op de kamer!)
-boekuitwisseling
-gratis kaarten en gidsen
-gratis bagageopslag
-gratis traditionele Poolse gastvrijheid

BELANGRIJK:
Om uw reservering te garanderen, behoudt de accommodatie zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie op uw creditcard uit te voeren. Zorg er dus voor dat er voldoende saldo op de gebruikte kaart staat! Als een pre-autorisatie mislukt, zal de accommodatie u binnen 24 uur vragen om nieuwe kaartgegevens door te geven. Als u dit niet doet, annuleert de accommodatie uw reservering!

Gasten jonger dan 18 jaar mogen alleen een privékamer boeken (verplichte schriftelijke toestemming van de wettelijke voogd). Minderjarige gasten mogen geen bedden in slaapzalen boeken.

BENT U GEÏNTERESSEERD IN EEN TOUR NAAR Auschwitz-Birkenau en de Wieliczka-zoutmijn?
De meeste toeristen die Krakau bezoeken, zijn van plan het Auschwitz-Birkenau Museum en de Wieliczka-zoutmijn te bezoeken. Momenteel is de toegang tot deze locaties vanwege de Covid-19-regelgeving en de verminderde beschikbaarheid beperkt en is voorafgaande reservering vaak vereist. Om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen, bieden wij daarom de mogelijkheid om vooraf georganiseerde excursies naar het Auschwitz-Birkenau Museum en de Wieliczka-zoutmijn te kopen. Onze partner is een van de grootste lokale touroperators en als u vooraf een reis boekt, bent u verzekerd van de mogelijkheid om een ​​van deze plaatsen te bezoeken.
Voor het boeken van een reis kunt u contact met ons opnemen. (Auto-translated from original language)

Uitstekend
    7.7

7.4
zeer goed
27-12-2023
The location is good. The rooms are spacious, but were very warm. The other facilities were okay.
7.1
zeer goed
11-6-2022
We had a pleasant stay
Vrouwelijke Group, 18-24
6.3
Goed
26-6-2019
Er hing totaal geen sfeer in het hostel. Het personeel was vrij kortaf. Wel goede douche en wc. Jammer dat er verbouwingen bezig waren en deze om 7 uur in ochtend begonnen.

• Ontbijt niet inbegrepen
    • Adapters