Gratis ontbijt‎

Antique Hostel

Gratis annulering Boek meer dan 4 dagen vooruit voor gratis annulering.

7.9
Briljant personeel
Uitstekende zuiverheid

Sinds wij ons hostel begonnen was het eerste idee u te verwelkomen met Turkse gastvrijheid en cultuur..

Ons Guesthouse is een echt familiebedrijf. Als u in ons Guesthouse verblijft voelt u zich thuis met echt Turks eten!

Antique Hostel Guesthouse ligt in het hart van Oud Istanboel-Sultanahmet op een steenworp afstand van de Blauwe moskee, St. Sophia, Topkapi Palace, Ondergrondse Stad, Turkse baden, de grote bazaar en veel meer. Wij hebben een gratis rondleiding voor onze gasten in dit gebied. Al onze tweepersoons kamers zijn verzorgd, schoon, hebben extra grote bedden, een privé badkamer, centrale verwarming, 24 uur heet water, zijn rookvrij en sommige kamers hebben air conditioning, kabel televisie en een mooi uitzicht op de zee van Marmara.
Wij hebben dorms (slaapzalen) waar vier of meer gasten kunnen slapen op extra grote eenpersoons matrassen.

In onze fantastische ontspannende atmosfeer maak je vrienden van over de hele wereld en kun je reisverhalen uitwisselen!
Het maakt niet uit in wat voor bui je bent: of je nu rustig op ons dakterras met vrienden wilt praten met Oud Istanboel als uitzicht, of de hele nacht wilt feesten, bij ons kun je terecht!

Ons professioneel reisbureau kan in al je reisbehoeften voorzien, met binnen-en buitenlandse vluchten, binnenlandse tours en veel meer.
Gratis internet is ook beschikbaar voor al onze klanten. In onze internetruimte zijn vijf computers met DSL-WIFI connectie.

Ook hebben we een pick-up service voor onze gasten vanaf Atatűrk Istanboel Airport naar ons hostel (€ 25,-). Vermeld wel vooraf je vluchtgegevens.

Antique Hostel: A hostel whose quality is more like a Guesthouse zijn de woorden die onze gasten steeds herhalen!

Wij zijn aanbevolen door Petit Pute, Frommers, Let's Go, Lonely Planet en veel meer.

Bij ons zult u zich thuis voelen!

Word een vriend van onze familie.

7.9
    7.3

9.4
Fantastisch
30-8-2021
I have been in a couple of hostels in Istanbul in the same price range. This one is definitely the best. The staff is nice and friendly. In addition, you have a stunning view at the rooftop terrace.
Mannelijk, 18-24
2.6
Klassement
29-12-2023
Wht I got for a booking of 4-bed ensuite: -A pillow cover w/ yellow stain -Toilet seat cover that can’t b put up (So u hold it w/ ur other hand while peeing) -A broken locker outside d room -No space 2 keep ur bag inside d room -No hooks 2 hang d towels inside d bathroom -A filthy bathroom sink -No door locking or whatsoever -A grumpy receptionist who’s answer 2 questions about local needs is “I don’t know, check on d internet” -A rip-off room rate 4 basically a sub-standard accommodation!
Mannelijk, 31-40
7.7
29-11-2023
Location & value are the key features of Antique. The lack of cooking facilities (the kitchen is only used for making breakfast) is a negative. Beds are clean & comfortable but the 4-bed room was really cramped when four people were there. I was lucky that that only happened for 3 of my 7 nights. Showers are hot and it’s great having a shower cubicle! I saw another post urging the hostel to put hooks in the bathroom - and that would make a big difference. My assigned locker could not be locked.
Mannelijk, 41+

• Gratis ontbijt‎