Wij zijn dol op dit hostel! Ze verdienen een dikke pluim voor consequent hoge klantenbeoordelingen en uitstekende scores voor kwaliteit.

Pars Teatro hostel

Gratis annulering Boek meer dan 3 dagen vooruit voor gratis annulering.

9.0
Fantastisch
Perfecte zuiverheid

Hostelworld zegt

Pars Teatro hostel (Ex-Albareda Youthhostel) is in a great central location near the aquarium, Maremagnum, Barri G?tic and Port Vell and is about 10 minutes walk from the beach. Hostelworld reviewers most often mention the ?lovely and friendly? staff who ?make you feel like you are at home; they treat you excellent and they make sure that you have the best time at their hostel?. This clean and modern hostel is in a safe neighbourhood, near to paralel metro station. We particularly like their pub crawl and sangria nights.

Als Barcelona de plek is waar je wilt zijn, is dit zeker de plek waar je moet verblijven. Je huis weg van huis. Gelegen in het centrum, dit is waar de pret begint!

Welkom bij het beroemde Albareda Hostel, in het hart van Barcelona. Dit is een groot knus huis, vol met jonge reizigers uit de hele wereld. Het hostel wordt gerund door vriendelijk personeel die veel kennis heeft van reizen en de stad Barcelona.

In de buurt vind je de beste plekken om uit te gaan. De coolste en hipste bars en discotheken en natuurlijk restaurants. De locatie is perfect, wij zijn direct naast Port Vell (Marina), en letterlijk 2 minuten lopen van de Ramblas. (de beroemste promenade van Barcelona) De metro is 3 minuten lopen en biedt gemakkelijk bereik naar alle toeristen attracties rond de stad, zoals de: Segrada Familia, Parc Guell en het Nou Camp Stadium. Het hostel is makkelijk te bereiken vanaf alle vliegvelden, bus en trein stations.

Het hostel is je huis weg van huis, en biedt je een grote sociale sfeer maar ook de mogelijkheid voor een goede nachtrust na een lange dag reizen.

SPECIALE ATTENTIE:

Wij zijn niet ge?nteresseerd in dronken mensen, wij zijn op zoek naar degene die met andere mensen willen verblijven en de stad Barcelona willen ontdekken.

!!!!!!!!!!!!wij accepteren geen mensen van 35 jaar en ouder!!!!!!!!!

Wij hebben een 24 uur receptie ( geen sluiting tijd) dus je kunt komen en gaan wanneer je wilt. Je kunt lekker chillen in de grote lounge waar je andere reizigers kunt ontmoeten en vrienden kan maken. Lekker een film kan kijken, gitaar kan spelen of een potje schaak spelen. Ook bieden wij gratis internet (wifi) en een keuken.

Je zult een fantastisch verblijf hebben in ons nieuwe, schone, comfortabele en ruime kamers. Ontbijt is gratis en er is de hele dag warm water.

Wij liggen zo centraal, dat je bijna overal naartoe kan lopen

waar je wilt:

- 5 minuten naar Las Ramblas

- 5 minuten naar Port Vell

- 10 minuten naar Placa Catalunya

- 10 minuten naar Park of Montjuic

- 20 minuten naar het strand

- 15 minuten naar Plaza Espa?a

- 3 minuten naar het Metro Station Paral.lel (Lijnen 2 & 3), en naar vele bus-stops

- 10 minuten naar Nou Camp Stadium (FC Barcelona) met Metro (Lijn 3)

- 12 minuten naar Segrada Familia met Metro (Lijn 2)

15 minuten naar Parc Guell met Metro (Lijn 3)

Ons personeel voorziet je graag van een stad map en toeristen informatie over Barcelona, met info over transport, restaurants, nachtleven en sightseeings.

Wij weten hoe je een goede tijd in een stad kunt hebben, wij zijn namelijk zelf reizigers geweest.

Dus kom naar Barcelona- zon, Paella, strand, voetbal, bruisend nachtleven en veel meer!!

Lees aub voor het boeken ons beleid:

***************Annulering beleid ***********************

1-**** wij nemen de eerste 2 nachten in beslag als je niet komt opdagen of als er niet voor 24 a 48 van te voren is geannuleerd. Wij geven dit geld niet terug.

2-**** Een extra bevestiging van je boeking met aankomst na 17.00 is aanbevolen.

In geval van het niet opdagen voor een boeking, brengen wij de eerste 2 nachten in rekening, en zeker voor check in na 17 uur.

9.0
    8.6

6.6
Goed
06-12-2023
Prima hostel om te verblijven. Alles is goed te bereiken met de metro. Let wel op met boeken, want wat Hostelworld incasseert gaat niet naar dit hostel. Je betaald dus apart voor Hostelword, het hostel zelf en nog toeristenbelasting. Ook de prijzen op hostelworld zijn anders. Let er dus op! Verder is het een fijn hostel om te verblijven.
6.6
Goed
06-11-2023
Not a great stay. There were long hair on my pillow. The hostel felt very stuffy, old and dusty, which fits the atmosphere of an old theater, but apart from the decoration nothing gave the theater vibe or any vibe. Not a pleasant common room vibe. They charged us extra (city tax) which was not included on Hostelworld, which is strange as this changes the selection. They made us pay cash as much as possible for all kinds of services (eg towels) - clear tax avoidance nonsence.
Gemengde Groep, 25-30
8.3
Uitstekend
16-8-2023
The Pars Teatro Hostel is a really comfortable, good looking environment with (in my case!) lots of solo travelers open to connect. I’ve had a great time at the hostel and made many friends partly also because every day there’s an evening activity put in whats app group to join. The activities are not that special and sometimes they cost a little money but they’re pretty fun and a great way to connect. Location is in a rather sketchy part of the city though. But I definitely recommend!
Mannelijk, 18-24

• 24 uren receptie
    • Tours / Reisdesk
    • 24-uren beveiliging
    • Late check-out
    • Receptie (beperkte openingstijden)

• Verkoopsautomaten
    • Mini-Supermarkt